Crucificarea lui Traian Băsescu

Cum suntem un popor creștin ortodox, ne batem zilnic pentru asta cu cărămida-n piept și ne revoltăm cu ”mânie proletară” când unul dintre noi greșește, chiar dacă în mod oficial comuniștii erau atei dar cum la noi totul este original merge și așa, înjurându-l de la anafură, cădelniță, …. și până la p.. mă-sii lui.
Suntem un popor blând și tolerant și am demonstrat-o de nenumărate ori. S-a văzut cât suntem de îngăduitori atunci când n- am fost curioși să vedem cine ne-a turnat la secu’ , chiar dacă respectivii și-au încălcat jurământul de confidențialitate, popii noștri fiind singurii din fostele țări est-comuniste nedesconspirați, atunci când ne-au fost împușcați cetățenii care se găseau în mod prostesc într-un loc nepotrivit într-un moment nepotrivit, victimile întotdeauna sunt de vină, când ” golanii ” au fost ciomăgiți de ” minerii ” veniți în capitală ca să ” sădească flori ”, când primarii , parlamentarii sau orice amărât de politician provenit din nomenclatura de partid securisto-comunistă au furat sub privirile noastre binevoitoare și când justiția română, indulgentă și total dezinteresată, le-a dat ca sentință NUP sau cel mult una cu suspendare.
Suntem atât de buni încât suferim cumplit când un cetățean onorabil vrea să se sinucidă, onorabilitatea e direct proporțională cu averea sa și cu numărul animalelor vânate la Balc, dar rămânem indiferenți când drepturile celor de lângă noi, babe proaste și moși senilizați, sunt încălcate flagrant.
Suntem un popor creștin ortodox, mai credincioși  chiar dacât evreii care l-au dat pe Mesia, e drept unul ipocrit, am văzut cum femei, în același timp în care se lăudau cu postul lor cu bolbotine pe care-l țineau cu sfințenie, își doreau moartea celor care aveau poșete ”Louis Vuitton ” , dar totuși un popor creștin.
Suntem un popor creștin și iubitor de țară și ne mândrim cu asta.
Creștini fiind , chiar dacă popii noștri ne amenință cu lăsarea mortului pe năsălie, chiar dacă popii noștri nu ne acordă iertarea pentru păcatele făcute, cine n-a avortat măcar odată , decât pe un preț stabilit cu grijă dinainte și împărtășit în mare taină de femeia ce vinde lumânări, chiar dacă, mai nou, Preafericiul Părinte Patriarh Daniel ne acordă dezlegare la nunți și botezuri în posturi , contra cost ca indulgențele de pe vremea Inchiziției, un botez în postul lui Petru și Pavel i-a costat pe niște cunoscuți doar 500 lei, bisericile pe care le avem nu ne mai ajung.
După ce am pus stăpânire pe lăcașurile de cult ale altor Biserici , cominterniștii le-au luat iar noi doar le păstrăm, ne-am hotărât să construim o Catedrală a Neamului prin care să arătâm lumii întregi cât de credincioși suntem.

Credincioși cum suntem avem nevoie și de o crucificare.
Chiar dacă părerile sunt împărțite, unii dintre noi îl vedem ca pe un Mesia, pe cel care a venit, și în modul său propriu , și ne-a arătat că în ”Cetate ” treburile nu merg bine și ”Cetatea trebuie dărâmată ”, iar alții îl percep ca pe un tâlhar care a râs, ” a hâhâit ” spune în acest moment un pucist, a înjurat , a furat ceva ce nu mai exista în proprietatea țării, ne-a luat mâncarea de la gură, pentru ei nu are importanță faptul că hrana nu mai era destulă , și , cel mai grav, ne-a arătat cât de urâți și hidoși suntem.
Până la urmă, pentru noi toți, Traian Băsescu trebuie să ” moară ” !

 PS  M-a provocat  să mă gândesc intens și din altă perspectivă   apoi  să scriu aceste rânduri   domnul  cu articolul  său ”     Despre abuzurile USL și demiterea Președintelui Băsescu ” de pe blogul La colţu’ străzii.

20 de gânduri despre „Crucificarea lui Traian Băsescu

  1. „Suntem un popor creștin ortodox, mai creștin chiar dacât evreii…” Păi evreii NU-s creştini, aşa că e la mintea cocoşului că noi suntem „mai creştini” decât ei…

    Unii ar putea zice că Băsescu trebuie să „moară” tocmai fiindcă a încălcat flagrant „drepturile celor de lângă noi, babe proaste și moși senilizați”!

    Apreciază

      1. Păi exact asta am spus şi eu, evreii NU sunt creştini. Motiv pentru care, cu tot respectul, fraza pe care am citat-o mi se pare absurdă. Bag de seamă că vorbim împreună şi ne înţelegem separat. Ghinon.
        Sufăr când văd cât de mulţi sunt cei care se grăbesc să se înregimenteze cu trup şi suflet de o parte sau de alta, nefiind capabili să cadă decât o singură faţă a monedei. Păcat că ne lăsăm atraşi atât de lesne într-un joc murdar căruia nu-i înţelegem dedesubturile.
        Nu folosesc termenul „diktator”. Cred că tot ce-am scris a fost în limba română.
        Cât despre „postaci” – am ajuns la o vârstă la care am propriile mele păreri, nu le reproduc pe alte altora. De ce ai tras această concluzie înţeleaptă? Numai fiindcă nu te-a uns pe suflet comentariul meu?
        Blogăreală fericită în continuare!!!

        Apreciază

      2. Mi-ar fi fost simplu să folosesc aceea expresie, este vorba despre ” mai catolic decât Papa ”,
        uzuală în astfel de comparații dar am vrut să evidențiez mai multe coincidențe.
        Ceea ce se întâmplă în aceste zile are multe similitudini cu acele vremuri.
        Iisus a fost evreu și a propovăduit o religie care pe bună dreptate a fost numită creștinism.
        Primii adepți ai săi au fost evrei. Nimeni nu poate să nege faptul că apostolii erau evrei.
        De asemenea Iisus prin acțiunile sale i-a supărat pe oamenii Bisericii.
        Atât Ana cât și Caiafa au fost evrei.
        ”In apropierea Pastelui evreiesc Isus a mers in Ierusalim. In curtile Templului a gasit oameni vinzind vite, oi si porumbei iar altii asezati la mese, schimbau bani. Dintr-o funie a facut bici si i-a alungat pe toti din Templu, vitele si oile; a imprastiat monezile celor care schimbau bani si le-a rasturnat mesele. Celor care vindeau porumbei le-a zis:

        “Scoateti astea de aici! Cum indrazniti sa faceti din casa Tatalui meu targ! (Ion 2:13-16 NIV)
        Evangheliile sinoptice (Matei, Marc si Luca) ca si Evanghelia lui Ion, relateaza acest fapt. Este singura data cind Isus este prezentat intr-o ipostaza agresiva. Taierea animalelor in numele lui Dumnezeu a dus la aceasta actiune atat de necaracteristica.

        Cei mai multi crestini cunosc acest incident, eufemistic numit: “curatirea Templului”. ”
        Iisus a fost vândut, trădat , de către apropiații săi, mă refer la Iuda Iscarioteanu și la cei 30 arginți, în timp ce parlamentarii infractori nu se cunoaște încă pentru ce sumă și-au dat votul USL-ului pentru a-și scăpa de fapt propria lor piele.

        Apreciază

      3. M-am prins că ai vrut să parafrazezi expresia „mai catolic decât Papa” – numai că rezultatul a fost un dezastru. Te-ai lăsat furată de cuvinte şi ţi-a scăpat logica lor, Iar acum încerci degeaba s-o dregi cu o prelegere se istorie a creştinismului. O profesoară ar trebui să fie dispusă să-şţi recunoască greşelile, ca să dea un bun exemplu elevilor.
        Şi, nu ştiu dacă te-ai prins, în rest eu n-am vrut decât să-ţi atrag atenţia că „martirul” Băsescu are partea lui de vină vizavi de babele proaste sau moşii senilizaţi. Nu e nici el fără pată, aşa cum nu sunt nici cei care l-au dat jos.
        În ceea ce-l priveşte pe ferventul tău susţinător Tibi, eu nu mă înjosesc să-i mai răspund direct, dar atrage-i te rog atenţia că eu nu l-am jignit cu nimic şi că ar fi cazul să nu se creadă mare psiholog. Să ia mai bine seama, că pe căldura asta i s-a urcat politica la cap.
        A, şi nu te osteni să-mi mai răspunzi, nu mai trec pe aici.

        Apreciază

      4. Am obiceiul să recunosc atunci când greșesc și nu mi-ar fi greu să o fac nici acum.
        Nu renunț la ceea ce am scris despre evrei tocmai pentru faptul că nici ei nu-i recunosc de 2000 ani meritele lui Iisus Cristos . Ar însemna să-și recunoască vina de a-l fi crucificat pe Iisus.
        În acest moment este posibil ca mulți români să nu-i recunoască meritele lui Traian Băsescu în timp ce străinătatea se revoltă. A se vedea comunicatele liderilor străini.
        Indiferent ce va urma cu toții o vom duce rău.
        Dacă noi greșim, mă refer și la Tibi, noi vom avea bunul simț să recunoaștem.
        Sunt însă tare curioasă dacă peste luni sau ani dvs. o veți face.
        Până și Canaris la un moment dat a realizat ce se întâmpla în Germania nazistă numai că el era foarte cult spre deosebire de mulți români care ori își fac educația cu Cancan și Capatos.

        Apreciază

    1. Mai calmă astăzi, revoltată fiind împotriva DNA -ului care nu și-au ales în structurile instituției doar oameni integri, am îndreptat cuvintele pentru care a existat ieri disputa verbală.
      Chiar dacă nu reveniți și nu vedeți schimbarea efectuată vreau să dorm liniștită și cu conștiința înpăcată.

      Apreciază

      1. Am revenit cu totul intamplator (nu mai stia cum sa intru la gravatar-ul meu si am revenit aici, in ultimul loc unde am comentat si unde stiam ca-mi apare poza aleasa, ca blog nu am).
        Apreciez corectura pe care ati facut-o; discursul dv. devine astfel logic, asa cum e si cazul pentru o profesoara de matematica. Si ati eliminat obiectul disputei, care nici macar nu era de natura politica!!! 😀 Felicitari! (Sincere!)
        (Daca imi permiteti, va sfatuiesc sa nu mai raspundeti la comentariile care va supara in primul moment decat dupa ce va regasiti calmul.)

        Apreciază

      2. Am sperat să reveniți ca să vedeți că , într-adevăr mai calmă, am recunoscut că aveați dreptate.
        În mod obișnuit nu răspund imediat, îmi las ceva timp la dispoziție, ca să pot fi diplomată. dar cum cred în ceea ce afirm , în aceste zile , sunt plină de patimă.
        Nu cred că în viitor nu mă va mai interesa politica dar de când a pierdut ”Universitatea Craiova ” meciul cu ” Benfica Lisabona ”, am fost pe punctul de a muri de supărare, nu m-am mai uitat la niciun meci de fotbal.
        Ei bine, în aceste zile sunt supărată la fel de mult ca în zilele acelea fierbinți, din august 1968, în care tancurile străine erau așezate la granița de vest și pregătite să ne ocupe țara.

        Apreciază

  2. Servus, Carmen 🙂
    Ai dreptate cînd spui:
    „suntem un popor creștin ortodox, mai creștin chiar dacât evreii”.
    Numai cei care nu ştiu nimic despre credinţă uită că primii creştini din lume, au fost EVREI! Nu le convine unora dar, asta E!
    Şi nu te mai amărî pentru prostiile spuse de postaci şi de antenizaţi.

    Apreciază

    1. Bună !
      Tibi, m-am dus la piață azi de dimineață. Vorbeam cu vânzătorul despre situația gravă în care ne găsim când în magazin a apărut un tip masiv cam de 55-60 ani , burtos și că cămașa descheiată.
      A ținut să vorbească și el.
      ”Bine-au făcut ! Jos cu dictatorul ! ”
      L-am întrebat dacă știe ce înseamnă noțiunea de dictator.
      ” Cum ce ? ” M-a întrebat la rându-i .
      ” Este cel care dă ordine, dictează. ” !!!!!!
      Cum să nu fiu săpărată ?

      Apreciază

    2. Da, domnule dragă, primii creştini din lume s-au desprins din rândurile evreilor, dar evreii nu sunt creştini, pentru că „ei nu-l recunosc pe Mesia”, cum bine zice gazda noastră. Motiv pentru care, cu tot respectul, fraza citată mi se pare absurdă.
      Apropo de fraze, sper că ultima scrisă de dv. nu se referă la mine. Eu nu mă uit la televizor (presupun că „antenizaţi” vine de la posturile din grupul ANTENA), iar cuvântul postac l-am căutat adineauri cu google, după ce nu l-am găsit în Dex.
      Apropo de creştinism, nu cred că e ne creştineşte să dăm cu pietre în cei care nu-s de părerea noastră şi să ne supărăm când ni se atrage atenţia asupra unor greşeli.

      Apreciază

      1. Sunt mult mai mulţi creştini printre evrei decît îţi vine să admiţi.
        Şi da, te consider postac de meserie. Ghinionul tău este că de vreo şapte ani de zile bîntui internetul şi vă recunosc de la prima postare. Sunteţi atît de unifomizaţi şi neteziţi pe meninge, că nici nu ştiţi cît de asemănători sunteţi. 😀

        Apreciază

  3. carmen, are dreptate tibi, nu te mai amărî inutil. cei care cred în laptele şi mierea promisă acum, o vor vedea… la sfântul aşteaptă. strigăm că vrem o ţară ca afară, dr dacă s-ar putea să muncească alţii pentru ea.
    suntem un popor creştin ortodox, dar numai când este vorba să primim ceva pentru aceasta.

    Apreciază

      1. Mircea Dusa, ministrul delegat pentru Relatia cu Parlamentul: „Nu se va tine cont de decizia CCR. Referendumul va avea loc dupa Ordonanta de Urgenta din 5 iulie.”

        Apreciază

Lasă un răspuns

