CRISTI DANILEŢ - judecător

Am ascultat aseară stupefiat declaratia unui politician, aflat la conducerea unei structuri politice. Nu vreau să citez pentru că nu am intenţia de a particulariza. Ceea ce am reţinut din spusele politicianului e că ar fi dosare blocate de un partid, dar că în noua conjunctură politică în perioada următoare ar urma să se dea drumul la acestea.

Eu aş vrea să spun un lucru foarte clar, în calitatea mea de judecător şi membru CSM: un politician nu are voie să facă astfel de afirmaţii. Când e vorba de justiţie, de funcţionarea acesteia, de dosarele instrumentate de magistraţi, prin astfel de poziţii publice se iese din sfera aşa numitelor „declaraţii politice” (sintagmă care în democraţia originală din România înseamnă că poţi să spui orice despre oricine fără a fi nevoit să justifici şi fără a fi tras la răspundere) şi se intră în sfera „intruziunii politice în justiţie”.

Oricât…

Vezi articol original 224 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

7 gânduri despre „

    1. N-am nimic împotrivă. Să se înceapă şi cu dosarul Băsescu. Problema e că Băsescu, a fost primul politician din Ro, care a demisionat din parlament, renunţînd la mantia acoperitoare a imunităţii.
      Hai, te rog, dă-mi un singur alt exemplu. 🙂

      Apreciază

    2. Bună dimineața !
      Dacă nu ne-ați înțeles încă , vă spun acum eu pe șleau. ( adică în mod direct !)
      Nu susținem un om anume, nici Tibi și nici eu, ci milităm pentru niște idealuri.
      Credeam, așa îmi făcusem eu o părere despre dvs. știind că ați fost educat de bunica profesoară, că iubiți adevărul și dreptatea.
      Mă înșel ?

      Apreciază

      1. Când a fost schimbat Dumbravă ?
        Nu mi-e milă de niciunul. Trei ani polițiști, procurori și judecători i-a acoperit pe politicienii liberali și pesediști cu care m-am judecat.
        Până mor voi repeta, nu-i normal să pierd procesele cu probe favorabile mie.

        Apreciază

Lasă un răspuns

