blogdecainerau

Astăzi, 9 iulie 2012

Noi, cetateni Români,

din ţară şi din străinătate,

 

         

        Venim să vă spunem vouă, celor care v-aţi asumat rolul de politicieni începând din decembrie 1989, că ne-am săturat!

        DESTUL, DESTUL, DESTUL!

        Ne-am săturat să tot aşteptăm să vă faceţi treaba! Noi am evoluat în ultimii 23 de ani, de la nişte cetăţeni conduşi în mod despotic şi discreţionar, la unii care vor să trăiască într-un stat de drept! Voi, nu! Vă interesează doar luptele deşănţate pentru putere, duse exclusiv pentru a proteja sau promova interesele voastre! În momente critice, dificile, cum sunt cele de faţă, numai despre interesele voastre auzim! Setea de putere și înavuțire v-a orbit într-atât, încât, mai ales în ultimele luni, aţi călcat în picioare tot ceea ce, Noi, Românii, am construit cu greu și sacrificiu, în speranța unui trai mai bun.

        În 1989 am răsturnat dictatura…

Vezi articol original 838 de cuvinte mai mult

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

