DUZINA DE CUVINTE Bere și mici

Santiago de Compostela
Santiago de Compostela
Cu toate că uit, mereu și mereu, am început de ceva vreme să înțeleg de ce-am venit pe această lume. Mi-ar plăcea să ajung un om luminat dar nu mă gândesc la sensul strict al cuvântului, acela de om erudit veșnic lângă o coală de hârtie și o călimară, ci la cel mistic rătăcit într-o lume cu îngeri .
Știu că , fiind pasionată după politică până la trepidații, n-am nicio șansă și cu toate astea undeva , într-un colț al inimii, îmi țin ca pe o comoară această dorință.
În ultimii ani nu-mi mai găsesc liniștea necesară , starea vecină cu cea de somnolență, pentru a lăsa liberă trecere la imaginație.
În ultimile luni , oricât mi-aș dori, mă simt legată de nimicuri zilnice dar presante.
În ultimile săptămâni însă am sentimentul că în jurul meu totul se prăbușește și minciunile, în mod curios ele par să nu ne afecteze imediat , mă strivesc cu nerușinare.
Dacă mi-aș putea regăsi liniștea ca să pot privi cu simpatie , floare uscată călcată de mult în picioare, dependenții de bere și mititei rămași imaturi, aș putea să vă salut cu zâmbetul pe buze.
Dacă mi-aș putea găsi liniștea din Înalt mi-ar plăcea să ajung un om luminat care să meargă, fără valizădiplomat , printre ruinile orașului Santiago de Compostela…

Au mai scris :  mări şi tări la : psi©, ch3815h, cris, dordefemeie,  vero, scorpio, carmen pricop, jora.

 

24 de gânduri despre „DUZINA DE CUVINTE Bere și mici

  1. Am un sfat pe care presupun că nu-l poţi urma, dar ţi-l spun totuşi, cu speranţa că n-o să mi-l iei în nume de rău: priveşte cu detaşare, fără niciun strop de patimă, caricatura care este viaţa politică a acestei ţări, unde partidul lui Ciob se luptă cu partidul lui Oală Spartă, şi o să găseşti liniştea de care ai nevoie… 🙂

    Apreciază

      1. Din câte ştiu eu de la părinţi mei (pe vremea aia oameni în toată firea – pe mine m-au avut către bătrâneţe), când au venit comuniştii la putere s-au măsluit alegerile, iar ţara era plină de trupe ruseşti…

        Apreciază

      2. S-au măsluit alegerile, de fapt le câștigase PNȚ-ul , și tocmai de aceea mi-e teamă și mie,
        De dragul salvării unor infractori de la pedeapsă, cazul Adrian Năstase a precipitat totul, ne vom trezi în negura tatalitarismului adevărat.
        Pentru cei care s-au obișnuit cu această noțiune, comentariul nu este doar pentru tine Vero, cea care cunoști foarte bine nu doar sensurile dar știi și să le mănuiești cuvintele cum se cuvin, ci și pentru sutele de vizitatori muți ai blogului, li se pare o exagerare din partea mea.

        Apreciază

  2. fara un strop de patima (copy-paste), imi permit sa-ti spun ca partidul Ciob sau Oala Sparta, ca nu-mi dau seama care este ciobul si care oala, dar nu conteaza….

    a salvat Ro de la a deveni ca Grecia!

    doar atit sa-ti amintesti!
    si nu spun vorbe goale….

    Apreciază

      1. de la căldură, probabil că se încinge procesorul…şi de-asta.
        dacă ai laptop, îţi trebuie un răcitor…dacă ai calculator, bagă-i un ventilator mic în mufă. :))

        Apreciază

      2. trebuie închis şi lăsat aşa, vreo 20-30 minute vara, şi, în plus mai trebuie curăţat culerul, că dacă e prăfuit, îngreunează răcirea incorporată în calculator.

        Apreciază

  3. la santiago te compostela poate face-vom cândva pelerinaj. când se va întoarce democraţia acasă! 🙂
    deocamdată, asemeni lupilor, e vremea să curăţăm pădurea… şi o vom face, pentru că ne pasă.
    te îmbrăţişez, carmen. poate din gândurile noastre să porţi măcar o clipă şi măcar o frântură de zâmbet.

    Apreciază

Lasă un răspuns

