Sunt băsistă

Dacă vreau să trăiesc într-un stat în care să pot câștiga un proces atunci am dreptate și mai ales probe înseamnă că sunt băsistă, atunci, da, sunt băsistă.
Dacă vreau să trăiesc într-un stat în care să fie condamnat atât politicianul corupt cât și hoțul amărât înseamnă că sunt băsistă, atunci, da, sunt băsistă.
Dacă vreau să trăiesc într-un stat unde parlamentul nu-i apără pe politicienii corupți înseamnă că sunt băsistă, atunci, da, sunt băsistă.
Dacă vreau ca politicienii agramați să nu mai dețină câte 3-4 funcții îmbogâțindu-se nepermis de mult pentru niște bugetari înseamnă că sunt băsistă, atunci, da, sunt băsistă.
Dacă vreau să nu mai fie angajați în posturi călduțe nepoți , amante, verișori , pensionari în timp ce tinerii noștri educați și școliți în străinătate n-au un loc de muncă înseamnă că sunt băsistă, atunci, da, sunt băsistă.

Dacă vreau ca să trăiesc într-un stat în care medicii plătiți de noi toți să nu fie doar ai lor, într-un stat în care săracul și bogatul să fie tratați cu același devotament, atunci , da, sunt băsistă.
Dacă vreau să trăiesc într-un stat în care nu se copiază la examene, fie ele doar de capacitate, bacalaureat sau doctorate , atunci, da, sunt băsistă.
Dacă vreau să trăiesc într-un stat unde nu se fac comisii pentru a ascunde adevărul înseamnă că sunt băsistă, atunci, da, sunt băsistă.
Dacă vreau să trăiesc într-un stat în care, de la mine până la președintele țării, toți avem dreptul la libera exprimare înseamnă că sunt băsistă, atunci, da, sunt băsistă.
Dacă vreau să trăiesc într-un stat…. înseamnă că sunt băsistă, atunci, da, sunt băsistă.
Dacă vreau să trăiesc într-un stat unde nu e posibilă o lovitură de stat înseamnă că sunt băsistă, atunci, da, sunt băsistă.

Publicat în Fără categorie

36 de gânduri despre „Sunt băsistă

  1. Servus, Carmen!
    Comentariu pe FB:
    „Trandafir Georgiana
    Eu una ies si pentru sustinerea presedintelui, nu numai pentru lovitura de stat! Domnul Basescu este singurul, in acceptiunea mea, care a luptat pentru independenta Justitiei. Pentru mine asta este suficient. Iar target-ul USL-ului este Justitia!
    Pentru asta ii sunt recunoscatoare si datoare sa-l sustin si sa-i multumesc! Si nici ca ma intereseaza ca ma fac basista. Daca asta este pretul sau eticheta, da o accept. Da, sunt basista!

    Apreciază

  2. Intre modul de a face politica al pedelistilor si al politicienilor veritabili exista o diferenta la fel de mare ca intre a deprinde impletitul cu andrele si a invata despre termodinamica,functii complexe, literatura etc, cunostinte obtinute in urma unui proces de instruire prin educatie.

    Apreciază

  3. Mai interesanta mi s-a parut categoria „jucatorilor” si ce ii determina pe unii sa-i sustina. O explicatie simpla ar fi ca si ei sunt tot ” jucatori”.

    Apreciază

  4. De fapt, sustinatorii „jucatorilor” cred ca depind de acestia, spre deosebire de ceilalti care cred ca democratia sau institutiile functioneaza pe baza unor principii, nu in functie de cine sunt conducatorii lor.

    Apreciază

    1. În România principiile au fost aproape de când mă știu , adică de peste o jumătate de secol, doar pe hârtie.
      Sigur, se mai întâmpla să întâlnim și oameni corecți.
      În anul 1986 primarul comunist împreună cu directorul școlii și contabilul primăriei mi-au violat domiciliu.
      Procurorul șef al orașului cel mai apropiat unde m-am adresat a vrut să mă determine să nu fac plângere penală.
      ” Mergeți dvs la partid ! ” Mi-a spus el. Ce legătură avea partidul cu Codul Penal te întreb sincer ?
      Am găsit o judecătoare cinstită care mi-a primit plângerea.
      Procurorul șef, între timp deveniserăm vecini, nu m-a mai salutat niciodată.
      Pierduse oaia pe care i-o promisese primarul.
      Exemplele pot să continue. Aproape fiecare dintre noi am descoperit că un politician, indiferent ce culoare politică are, și ce încălcări grave ar avea nu pățește nimic.
      Posibil ca din cauza tinereții să nu fi trăit dezamăgirea unei lupte inegale cu persoane bogate sau cu o mare influență politică sau nu.
      Atunci, doar din ce ne dezinformează mass-media este normală o astfel de atitudine de expectativă.
      Din păcate, ca să nu mai divaghez, oamenii dau o anumită turnură funcțiilor ce le dețin.

      Apreciază

  5. Cunosc abuzurile din perioada comunista, nici regimul de atunci nu justifica lipsa de omenie a unora dintre cei care detineau functii. Faptul ca s-a prabusit printre ultimele demonstreaza duritatea lui.

    Apreciază

    1. Numai că , în aceea perioadă , se mai găseau câte unii cinstiți.Puțini dar mai erau.
      După evenimentele din 1989 când eșaloanele 2 și 3 au ajuns la putere împușcându-l pe Nicolae Ceaușescu, și atunci am fost manipulați așa cum se face și acum , acestea și-au văzut visul cu ochii.
      Nu s-a mai ținut cont de nicio regulă. Totul a fost încălcat și afirm asta cu multă responsabilitate.
      Fiecare dintre cei care dețineau o funcție cât de mică a ascultat fără să crâcnească pentru ca să-și păstreze amărâta de funcție.
      Eu am îndrăznit să am păreri diferite și mi-am pierdut-o cu tot masterul meu în management educațional și cu lucrare de master ne -plagiată.
      Nici PDL-iștii n-au fost prea breji. Fac această specificare ca să nu fiu înțeleasă greșit.

      Apreciază

  6. Coruptia si birocratia, obiceiurile din perioada comunismului s-au pastrat si dupa Revolutie. Cat despre „jucatori”, cred ca in categoria respectiva pot fi inclusi:Vadim, Gigi, DD si, intr-o oarecare masura, o doamna care a schimbat mai multe partide si opinii.

    Apreciază

  7. Dacă vrei cu adevărat tot ce ai scris în articol (dorinţe absolut normale şi care onorează pe oricine care le are) atunci eşti 100% anti băsistă şi apreciez la superlativ toate dorinţele tale!!!
    Cu deosebită stimă şi consideraţie,
    Bogdan.
    PS-Ai văzut-o pe doamna Cristina Anghel la Sinteza zilei de ieri?A fost împreună cu Sobaru!Mă frământă o întrebare:cum se face că începând cu un gest de solidaritate cu Cristina Anghel aţi ajuns,incredibil de repede,pe drumuri paralele şi antagonice?

    Apreciază

    1. Bogdan,
      Îți mulțumesc pentru faptul că și-ai pierdut timpul citind cele scrise de mine.
      Știu foarte bine ce sunt și în niciun caz nu sunt anti-băsistă deoarece am propriul meu cap și nu -mi sunt necesare panseurile Antenelor.

      În anul 2008 în chiar ziua în care trebuia să intrăm în greva generală eu, singura din această țară , am început greva foamei.
      Era îndreptată împotriva lui Călin Popescu Tăriceanu și se datora faptului că premierul nu a vrut să aplice Legea 221/ 2008 cea care majora salariile cu 50%.

      O lege votată de toți parlamentarii și promulgată de președintele Traian Băsescu.
      Sigur securiștii niciodată nu o să recunoască faptul că Tăriceanu, același care a votat astăzi pentru suspendarea lui Traian Băsescu.
      M-am gândit mult înainte de a declara greva foamei în 2010 dar cum doamna Cristina Anghel avea același obiectiv ca acela al meu , declarat cu doi ani în urmă , am fost consecventă cu mine și cu convingerile mele.

      Spre deosebire de doamna Anghel nu am colaborat nicio clipă cu securiștii lui Dan Voiculescu.

      Îmi pare rău dacă, pentru faptul că te-am cunoscut prin intermediul blogului lui Alioșa, nu pot să afirm că am pe deplin încredere în sinceritatea afirmațiilor tale cum nu cred în Ponta și Antonescu.
      Îmi pare rău dacă te deranjează sinceritatea mea.
      Carmen

      Apreciază

      1. Nu mă deranjează absolut deloc ba dimpotrivă.Mă deranjează doar faptul că eşti sinceră doar vis-a-vis de mine,şi foarte subiectivă faţă de „alţii” (paiul,bârna şi ochiul!).Iubesc la nebunie sinceritatea, dar iubesc doar sinceritatea bazată pe obiectivitate!
        Mă bucur sincer că poate exista un dialog corect şi civilizat între un partinic subiectiv şi un apartinic obiectiv.În final rămân la părerea că eşti 100% anti mizerii,indiferent cine le-a făcut până mai ieri sau cine le face azi!!!Deci eşti 100% anti iliescu-constantinescu-băsescu-năstase-tăriceanu-boc-ungureanu-ponta!!!Şi eu sunt la fel!!!Toţi cei menţionaţi mai sus,fără nici o excepţie,trebuiau să fie deja colegi de „Rahova” cu Năstase!!!!!Dar cum aşa ceva doar în vis se poate întâmpla,cred că o să vedem totuşi,în curând,totuşi nişte grei pdl la coabitare cu năstase,c-aşa-i în tenis (prietenii ştiu de ce!)!!!

        Apreciază

      2. 😆
        Ce nu vrei să înțelegi este faptul că în Băse mă recunosc pe mine.
        El face ceea ce eu nu am cum să fac dar mi-ar plăcea.
        Pentru mine Băsescu este un erou.
        Ce gândești și ce crezi tu este dreptul tău și nu ți-l pot lua la fel cum nici comuniștii nu aveau cum să ni-l ia nouă acest drept fundamental.
        Ei , comuniștii-securiștii , au însă metoda lor. Spălarea creierului.
        Mă uit pe bloguri și văd demonstrații, dacă nu sunt direct interesați sau postaci, despre mulți cred că sunt spioni de-ai rușilor dar cum nu am dovezi mă abțin să le spun pe nume , ale creierelor spălate. 😆
        Nu Bogdan, nu -l putem pune pe Băsescu alături de criminalul Iliescu sau caricatura de Constantinescu.
        Dacă , prin absurd, cineva l-ar aresta pe Băsescu nu ar face decât să-i întăreasca imaginea publică.
        Eu îi voi face campanie de susținere pentru că eu îl apreciez pe președintele Băsescu.
        Mi-o asum ca pe obligație civică.
        În aceste momente apele se despart.

        Apreciază

      3. OK!De acord cu tine!Să stea separat,fiecare în garsoniera lui!!!Iar dimensiunile garsonierelor să fie cu atât mai mici cu câte rele au făcut mai mult!!!
        „Ei , comuniștii-securiștii , au însă metoda lor. Spălarea creierului.”!Pierzi din vedere că Băsescu este unul dintre ei şi nu unul oarecare ci unul de marcă!!!

        Apreciază

      4. Bogdan, tactica de discreditare a adversarului este veche , vorba ministrului Ioan Rus, dinainte , zic eu, de Platon și Aristotel.
        Tatăl meu a fost ofițer în aviație și a murit după ce a apucat să se înscrie la țărăniști. Degeaba îi tot spuneam eu că Victor Ciorbea nu mai este credibil în fața mea.
        Între Dan Voiculescu- Felix turnătorul și marinarul Traian Băsescu îl susțin pe președintele țării. Chiar și temporar demis.

        Apreciază

Lasă un răspuns

