Actualităţi Europene

Live 4 iulie 2012 20:00

Turul de piata a inceput deja

Jandarmii opresc purtatorii de banner (Victoras, cand chemi minerii ?)

Vezi articol original

Publicat în Fără categorie

6 gânduri despre „

  1. Mi-e sa nu se adune mai multi simpatizanti usl si sa ii bata pe ceilalti.Nu m-as duce acolo.
    Cand ma duc la prietena,trec prin zona aia.E in drumul meu.

    Apreciază

    1. Bună !
      La fel m-a sfătuit o prietenă cu care am vorbit între timp.
      Dacă am fost în București în timpul evenimentelor din decembrie 1989, șuierau gloanțele pe lângă noi, eram împreună cu soțul meu, dacă am fost la mai multe marșuri anti -Iliescu în aceea primăvară, dacă am fost pe 14-15 iunie când minerii erau în Piața Universității, dacă am fost la marele miting din noiembrie din 1990, dacă am fost…., lista continuă.., atunci cum să lipsesc astăzi ?
      La luptă !

      PS La lupta de idei.

      Apreciază

Lasă un răspuns

