De ce președintele Băsescu i-a cerut viitorului ministru al educației să dezmintă public

Publicat în Fără categorie

2 gânduri despre „De ce președintele Băsescu i-a cerut viitorului ministru al educației să dezmintă public

  1. Grozava descoperire Se pare ca acum nu aveti alta treaba decit sa demonstrati cit de corecti si buni sunt uni si cit de tilhari si impertinenti sunt altii Ma mir ca nu va crapa capul de atita inteligenta Azi cind scoala romaneasca este la pamint din toate punctele de vedere veniti voi ca sa-mi spuneti ce ? Ca toti sunt hoti numai Basescu si gasca lui de aroganti sunt sfinti Ei nu au furat niciodata nimic iar tatucul lor nu a vindut vapoare niciodata Urit comportament ,urite caractere !

    Apreciază

    1. Dragă Ion din Sighet, eu predau matematică de 32 ani în acest stat.
      Nu am afirmat nicio prostie așa cum vreți să induceți prin comentariul dvs.
      Nici n-am afirmat ” că toți sunt hoți și numai Basescu si gasca lui de aroganti sunt sfinti . ”
      Vă întreb direct, dumneavoastră vă duceți la muncă și vă obțineți veniturile fără să furați ?
      Eu cred că da. La fel fac și eu.
      M-am împrumutat la bănci și mai am încă 3 ani de plătit rate și cu toate astea nu am mașină personală, n-am vilă și de 32 ani nu îmi pot permite să merg într-un concediu de odihnă.
      De ce să fiu de acord cu faptul că Florin Pâslaru și avocatul Sergiu Andon sunt apărați de parlamentari ?

      Apreciază

Lasă un răspuns

