Mi-e frică !

Acest domn Nicolae Angelescu din postura de inspector general școlar nu a permis eliberarea unui document certificat ca autentic după contractul meu de management educațional  care îmi era necesar într-un proces
Acest domn Nicolae Angelescu din postura de inspector general școlar nu a permis eliberarea unui document certificat ca autentic după contractul meu de management educațional care îmi era necesar într-un proces
Mulți fac tot felul de comentarii, la televiziuni sau în scris pe bloguri, fără să înțeleagă gravitatea gesturilor pe care le face actuala putere, în cazul în care sunt naivi , sau pricepând foarte bine dar , cum sunt în slujba diavolului, sunt obligați.
Unii care mai au și o cultură generală solidă , am să mă refer, fără să doresc să jignesc pe cineva anume, doar la Cristian Tudor Popescu și Ion Cristoiu, găsesc o asemănare uriașă între ce se întâmplă astăzi și ce s-a petrecut sub ochii închiși ai nemților în perioada nazistă.
În anul 2008 , doar pentru că mă exprimasem în favoarea președintelui Traian Băsescu devenisem un pericol pentru liberalii care conduceau în toate structurile statului, m-am trezit cu o reclamație din partea unui cetățean pe numele său Dumitru Dinu.
Acesta , pentru că i se promisese în schimb funcția de director de cămin cultural de comună, a strâns semnături de la persoane care nici măcar nu mă cunoșteau bine.
Ce au făcut liberalii, aceștia care de ani de zile se plâng că sunt zilnic abuzați de către Traian Băsescu ?
Au trimis Corpul de Control al Prefecturii Prahova și Brigadă de Control al Inspectoratului General Școlar Prahova pentru a mă întimida.
Cu toate că nu gestionam bani , artileria grea s-a pus în mișcare.
Când domnul Dumitru Dinu a realizat că a fost folosit și mințit s-a pensionat pe caz de boală după ce s-a internat de mai multe ori la Spitalul de Psihiatrie Voila .
Ispectorii veniți cu prilejul Brigăzii disciplinare au fost corecți și au scris în procesul verbal făcut la sfârșitul inspecției că singurele acuze ce mi se puteau aduce erau nemulțumirile primarului liberal.
M-am judecat cu politicienii liberali dar nu am avut nicio șansă în fața unei justiții obediente, corupte sau poate doar timorate.
Nu am dovezi în acest sens, mă refer la motivația procurorilor și judecătorilor implicați, dar cert este că am pierdut cu toate că aveam înscrisuri oficiale în favoarea mea.
( Din acel moment, un concurs pentru funcția de director la Școala cu clasele I-VIII Gura Vitioarei nu s-a mai susținut.
De ce ?
Este mai ușor de controlat un director care este doar cu delegație cu toate că s-a văzut , în cazul meu, că nici măcar un concurs nu poate să fie un obstacol. )
Teama că drepturile mele vor fi încălcate din nou a revenit din momentul când a fost numit, în funcția de inspector general adjunct al ISJ Prahova , domnul Nicolae Angelescu.
Este unul dintre cei care au dus la îndeplinire ordinal de a fi eu înlăturată din funcția de director.

Este cel care, fiind în funcția de inspector general școlar al ISJ Prahova, nu mi-a eliberat un act necesar în timpul procesului și cerut de mine în scris.

Și acest proces l-am pierdut.

V-am reluat, în mare,  odiseea mea cu politicienii liberali în a cărui corectitudine nu cred din cauza celor întâmplate.

Revenind la aceste zile fierbinți, observăm cât de ușor este de manipulat un ministru interimar cum este domnul Liviu Marian Pop.

Se desființează comisii, se trece ” Monitorul Oficial ” în subordinea guvernului, la fel a procedat și în cazul ISC, și în cazul ICR, a negat valoarea hotărârilor date de CCR, mâine ne putem aștepta la arestări în masă și pe față.

Nu vreau ca în fața unei astfel de situații să stau liniștită și să nu mă opun.

Sunt  una dintre persoanele care am considerat că este necesară o luare de poziție și am trimis o plângere penală împotriva prim ministrului Victor Ponta .

 Este o  urmare firească  a relației mele cu actualii demnitari.

8 gânduri despre „Mi-e frică !

  1. Servus, Carmen
    Chiar este de neînţeles ce se petrece sub ochii noştri.
    Ai văzut ce răspunsuri am primit pe blogul meu recent?
    NU VOR SĂ VADĂ!!! Sau sunt deja ori timoraţi, ori şantajabili.
    În aceste condiţii, vorba lui Tristoiu, ne-a luat dracu’!

    Apreciază

    1. ” În drept:
      Art. 240 Cod Penal – Uzurparea de calități oficiale
      Art. 248 Cod Penal – Abuz în serviciu contra intereselor publice
      Art. 288 Cod Penal – Falsul material în înscrisuri oficiale
      Art. 289 Cod penal – Falsul intelectual ”
      Mă îndoiesc că se vor lua măsuri concrete, poate doar, răzbunători cum sunt , vor fi împotriva mea.
      Procesul intentat de mine împotriva ISJ Prahova era simplu , încadrat de avocații mei conform legii , și cu toate acestea s-a dat de către procuratură NUP.

      Apreciază

    1. Am depus personal cererea respectivă și pe duplicat am primit număr de înregistrare.
      I-a durut în cot de termenul de 30 zile. Au trecut 3 ani de la respectiva dată și nici până acum n-am primit un răspuns la solicitarea mea.
      Mai mult, ca să se înțeleagă faptul că nu trăim într-un stat de drept, parchetul a dat NUP !
      Să dea Domnul să trăim vreodată într-un stat de drept !

      Apreciază

Lasă un răspuns

