Domnule Președinte Traian Băsescu,

Cu deosebit respect, mă adresez domniei dumneavoastră pentru a vă aduce la cunoștință faptul că astăzi la ora 11:48 AM am trimis , on-line la adresa sesizare@mpublic.ro   , parchetului o plângere penală al cărui conținut îl atașez acestei scrisori .
Mai mulți bloggeri români ne-am simțit datori să luăm o atitudine critică și fățișă împotriva încălcărilor flagrante ale Constituției României și a celorlalte legi ale țării noastre.
Vă aduc la cunoștință demersul meu pentru că este bine să știți că în România mai sunt oameni care își doresc să trăiască într-un stat de drept și că nu suntem cu toții doar robii pâinii noastre cea de toate zilele.
Am să fiu cinstită în continuare și am să vă recunosc , încă de la început , faptul că eu consider acest demers al nostru doar ca fiind unul strict de imagine.
Parchetul General este același care, în opinia mea, le–a acoperit, în toți acești ani și chiar aceia în care dvs. ați fost președintele ales al acestei țări, politicienilor încălcările legilor în vigoare .
M-am mai adresat și în trecut instituției prezidențiale și singurul rezultat a fost faptul că Parchetul de pe lângă Judecătoria Vălenii de Munte , speriată de demersul meu, a înregistrat una dintre plângerile mele pe care o ținuse timp de două luni într-un sertar.
N-am să înțeleg niciodată de ce într-o țară de drept un prim – procuror înfăptuiește un fals intelectual pentru a salva niște politicieni, în cazul meu liberali, n-am să înțeleg niciodată de ce niște judecători își permit să amendeze un justițiabil doar pentru că îndrăznește să recuze în scris și cu deferență un complet de judecată, n-am să înțeleg de ce astăzi asistăm la o „ lovitură de palat ” dată de chiar prim ministrul pe care l-ați desemnat dar știu că și dumneavoastră aveți o vină, vă rog să mă scuzați că îndrăznesc să afirm , când ați numit Procurorul General al României.
În acest moment, ca simplu cetățean, nu pot să rămân pasivă în fața infracțiunilor ce se săvârșesc în văzul lumii întregi spre rușinea noastră.
Cu același respect ca de fiecare dată,
Carmen Amza                                                                            29.06.2012

Domnului Președinte al României, domnul Traian Băsescu

9 gânduri despre „Domnule Președinte Traian Băsescu,

      1. Când unui om i se face rău pentru că este bolnav cheamă salvarea, când unui altuia i se fură un obiect anunță miliția preschimbată în poliție , pentru că este la fel de neperformantă , când votezi pe cineva ai grijă să-i spui :
        Te-am votat, sunt cu ochii pe tine. Te-am votat și vreau ca mandatul tău să fie dus la îndeplinire chiar dacă sunt destui infractori care nu vor. Te-am votat și dacă nu derapezi de la ce mi-ai promis în campania electorală te sprijin în continuare .
        Niciunul dintre ei nu ți-e prieten. Nici asistenta de pe salvare, nici doctorul, nici polițistul, nici politicianul.
        Cum nici colegul cu care ani de zile îți bei cafeaua dimineața la serviciu nu ți-e neapărat prieten.
        Cum nici cei care , din politețea pentru care îi respecți la rându-ți, nu-ți trântesc adevărul în față , cel în care cred și pe care și-l revarsă ca pe venin în alte locuri, nu-i consideri prieteni.
        Și să știi, realizez abia acum, că nici celei mai bune prietene n-am apucat să-i spun. Am preferat să o ascult pe ea.

        Apreciază

  1. De ce a fost cenzurat comentariul din 29,2012,6:14 pm ???
    Doar pentru faptul că administratorul blogului „ fan” Băsescu nu are tăria de a recunoaște adevărul despre ce-a făcut președintele UNORA și nicidecum a TUTUROR ROMÂNILOR cum mincinos a promis în campania electorală prezidențială?
    Asta-i dovada culpabilității stimată doamnă profesoară ! Mi-e milă de elevii pe care-i înveți ……
    Promit că n-o să mai POSTEZ NIMIC pe acest blog băsist!!!!!

    Apreciază

    1. L-am cenzurat și nu l-am considerat spam pentru un motiv simplu, m-am plictisit de postaci.
      Nu vreau să-mi exprim mila, vizavi de cei pe care i-ai comandat de-a lungul anilor și cărora , bănuiesc că este o boală veche, indiferent de subiectul discutat le-ai fi repetat același refren cum faci acum, pentru că erau din același aluat.
      Sau o faci pentru că așa sună ordinele primite ?

      Apreciază

  2. Salut 🙂 Carmen, dacă e vorba de o cerere de cercetare a isprăvilor penale ale lui dottore si marga (am înţeles că sunt deja câteva zeci de cereri trimise) probabil că vor avea doar un rol de semnale din partea opiniei publice. Mai devreme am aflat de pe FB că, pentru membrii guvernului, legea dă curs doar plângerilor venite din partea presedinţiei si a parlamentului.

    Apreciază

    1. Am trimis și eu una parchetului. Cum i-am scris și domnului președinte Traian Băsescu , testul de mai sus e o copie, nu mă aștept la minuni din partea parchetului obișnuit să nu înregistreze petițiile primite în scris cu confirmare de primire darămite on-line.
      Îmi pare rău de ce se întâmplă dar sunt și ei vinovați de faptul că atunci când au avut puterea nu au îndreptat toate aceste derapaje.

      Apreciază

Lasă un răspuns

