Doar cu Nelson Mandela n-a fost comparat Adrian Năstase

Seniorul Corneliu Coposu
Seniorul Corneliu Coposu
Urmăresc cu stupoare nerușinarea cu care fostul prim ministru Adrian Năstase ne este prezentat de către diverși politicieni, jurnaliști, formatori de opinie, psihologi, istorici sau doar băgători de seamă drept un erou național.
Sute de oameni îi măgulesc domnului Năstase orgoliul rănit , dar nu din dragoste pentru el cum vă puteți închipui în mod greșit ci din ura acerbă ce-o resimt împotriva președintelui Traian Băsescu sau , de ce nu, chiar împotriva lui.
Președintele Traian Băsescu, doar pe Ion Cristoiu l-am auzit recunoscând acest fapt și nu pricep din care motiv ceilalți jurnaliști nu o fac, este vinovat de încălcarea unei legi nescrise și care ani de zile a fost în vigoare. Mă refer la faptul că, indiferent de cât de grav ar fi încălcat un politician codul penal , acela nu ar fi fost niciodată în pericolul de a fi judecat și condamnat penal.
Ca dovadă stă faptul că nici astăzi nu cunoaștem în mod oficial cine este vinovat de crimele din decembrie 1989, să nu-mi spuneți că voi credeți ca și justiția că doar doi generali merită să ispășească pentru această vină, și nici de cele din timpul mineriadelor.
Am avut terorism fără teroriști , victime fără vinovați descoperiți, judecați și condamnați.

Vi-l îmaginați pe Adrian Năstase astfel ?
Vi-l îmaginați pe Adrian Năstase astfel ?
      În sfârșit, un fost ministru , mă refer la Ioan Mureșan , un fost premier  și un fost mogul de presă, nu știu cum să-l mai numesc pe SOV  care timp de ani de zile a reușit să scape  ”bazma curată ” și pentru ale  cărui vini  singura care  a plătit fiind doar doamna Vlas, sunt condamnați definitiv și irevocabil.

 

 

Ce fac în acest moment politicienii și jurnaliștii corupți ?

Căinându-l pe fostul premier ei încearcă să facă din Adrian Năstase  un erou, victimă politică  a regimului Băsescu.

Se întrec fiecare dintre ei, unul mai ligușitor decât altul, să-l compare cu tot felul de personalități române și străine.

Cu Helmut Kohl dar și cu Ion Antonescu, Corneliu Zelea Codreanu și …Corneliu Coposu și alți deținuți politici !   

N-am fost în stare să urmăresc decât vreao câteva minute postul  ”Antena 3” unde  erau prezenți la Adrian Ursu în emisiune  doi profesori istorici, cel puțin așa am crezut,   unul am auzit că se numea domnul Scurtu, pe doamna ce era cu ei n-o cunosc și nici n-am auzit cum i se adresau, și domnul  profesor Pârvulescu.

Am simțit o greață teribilă și-am schimbat canalul.

Am observat însă că doar cu Nelson Mandela  n-a fost comparat Adrian Năstase.

 

PS  În emisiunea de aseară ” By Alexa ” am aflat că doamna în cauză era Lucia Hosu Longin și că Adrian Năstase a fost comparat chiar și cu Iuliu Maniu.

Până unde poate să meargă slugărnicia !

7 gânduri despre „Doar cu Nelson Mandela n-a fost comparat Adrian Năstase

  1. Ura şi nedumerirea tovărăşeilor au ajuns la apogeu: după şase ani de manipulare şi de dezbinare, contrar aşteptărilor, justiţia a început să funcţioneze şi asta le dă frisoane felixilor care se ştiu cu musca pe căciulă. RUŞINE celor care se pretează pentru cîţiva arginţi să ne facă ţara de ocară. Urlă presa internaţională pe tema infractorului năstase şi ei o ţin una şi bună, de parcă am mai fi în spatele unui zid ca pe vremea stalinismului şi n-am şti ce se petrece în lume. Chiar dacă au acaparat mass media din Ro, tot ne rămîne internetul pentru informare.

    Apreciază

  2. Cine a luat puterea in 1989 e vinovat.Cel ce a dat puterea si regreta e dupa gratii,condamnat la 15 ani.E trecut bine de 80 ani.Basescu nu il gratiaza.A si zis…

    Apreciază

  3. Si nu numai ca Vlas si Popa au fost condamnati,dar nu s-a gasit niciun ban.Nu s-a recuperat nimic.Am platit noi gaura,cum am platit si gaura Bancorex-ului,etc.

    Apreciază

Lasă un răspuns

