Aduceți oile ! Adrian Năstase vrea să fugă.

5 gânduri despre „Aduceți oile ! Adrian Năstase vrea să fugă.

  1. Sincer să fiu,mie mi-ar fi fost jenă să postez aşa ceva!
    Nu vrei deloc să renunţi la a vâna paiul şi a nu vedea bârna!!!
    Va expira odată şi odată şi imunitatea,să văd atunci ce mucenic mai postezi!
    Cu stimă,
    Bogdan.

    Apreciază

    1. Bogdan, am căutat aseară cu disperare o caricatură cu Omar Hayssam cu oile.
      După cum bine ne amintim cu toții s-a afirmat că a fugit ascunzându-se printre ele. În aceea vreme și el era tot așa de bolnav ca și Adrian Năstase acum.
      După câte știu eu, poate mă înșel, Omar Hayssam nu a murit nici până azi.
      În schimb , în jurul meu mor mulți tineri sau oameni de seama mea, persoane care toată viața lor s-au chinuit să muncească în mod cinstit.
      Din păcate, nu am găsit nimic altceva decât o caricatură din Cațavencu.
      După câte știu, tu ești adeptul libertății de exprimare și nu te-am văzut niciodată , poate greșesc, revoltat de faptul că , prieteni de- ai tăi, îi doreau moartea lui Traian Băsescu.
      Iartă-mă că-ți destăinui acum un punct de vedere personal și care este strict în legătură cu Adrian Năstase, jenă ar trebui să-i fie lui , fost premier al țării, care a procedat precum orice om slab.
      Nu știu de ce mai te chinuiești să adaugi acel ” cu stimă. ”
      Dacă are aceeași valoare precum stima lui Alioșa să știi că nu mă încântă cu nimic.
      Prefer oamenii care spun adevărul , într-un mod civilizat așa cum ai făcut-o până acum, pentru că nu cer nici celorlalți să-și ascundă propriile opinii la fel cum nici eu nu o fac.

      Apreciază

      1. Nu mă chinuiesc deloc şi nici „nu adaug”.Scriu exact ce simt,te stimez pentru încrâncenarea cu care critici orice numai să nu cumva să vină şi rândul adoratului (favoritului) la criticat.A afirma că un om imobilizat într-un pat de spital,cu perfuzii,supus unei operaţii,vrea să fugă seamănă prea mult cu o bătaie de joc care caracterizează numai pe oamenii cinici şi sarcastici!
        Să ştii că nici eu nu-l înghit deloc pe Năstase,în afară de faptul că îmi este f antipatic am şi foarte multe să-i reproşez.Trebuie să stea la puşcărie,dar coleg de celulă cu Băsescu,căruia am să-i reproşez mai multe chiar decât lui Năstase!!!
        Eu am foarte multă răbdare pentru că cred în înţelepciunea lui Horaţiu:
        „Cel vinovat nu trebuie sa se bizuie pe incetineala cu care vine pedeapsa. Rar s-a intamplat ca vinovatul sa scape nepedepsit.”
        Cu stimă,
        Bogdan.

        Apreciază

      2. Nu am să-i reproșez lui Năstase ceva mai mult decât restul, încercarea de impunere a unei dictaturi.
        Nu am să-i reproșez lui Băsescu ceva mai mult decât restul bugetarilor, reținerea a 25% din salariu.
        În timp ce cu Năstase am avut prilejul să vorbesc după ce nu a mai fost premier pe președintele Traian Băsescu nu l-am văzut niciodată decât la tv.
        Îmi plac romanele polițiste și pentru mine Năstase este un personaj ca oricare.
        Spui că-ți ți-e milă de el.
        Nu ai fost niciodată bolnav grav, măcar un bolnav la care vine salvarea acasă, încât nu ai de unde să știi că nu ieși pe ușa casei până nu ți s-au pus perfuzii.
        Am trecut de mai multe ori prin situații limită și de aceea nu prea cred în boala lui Năstase.
        Socotește-mă cinică și sarcastică dar asistăm la un circ de proastă calitate.
        Dacă doar tensiunea arterială o avea mărită îl vedeai pe deținutul nostru de lux cu perfuzii.
        Cred că ai motive mai serioase decât inepțiile pe care le aud zilnic la tv ca să-i dorești lui Băsescu să fie în aceeași celulă cu Năstase.
        Oricum și închisoare președintele ar fi mai demn. Doar e marinar. 😆

        Apreciază

      3. PS În lumina celor aflate aseară, se găsesc documentele scanate și postate pe internet
        http://m.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/ziuanews-a-intrat-in-posesia-declara-iilor-olografe-ale-so-iei-i-copilului-lui-adrian-nastase-in-care-ace-tia-descriu-tragedia-din-biblioteca-nastase-a-vrut-sa-l-mu-te-pe-poli-ist-16745, se pare că Năstase ar fi vrut să-l împuște pe polițist ( De ce i-ar fi spus polițistul apoi să-i fie rușine ? ) și de aceea se punea problema mușcatului de către fostul premier a polițistului.
        S-ar putea ca fostului premier să i se fi făcut niște tranchilizante și din acest motiv să fi fost atât de liniștit pe targă și nu din cauza faptului că a pierdut sânge.
        Acum se încearcă spălarea imaginii sale.

        Apreciază

Lasă un răspuns

