Cinci judecătoare au demonstrat verticalitate și onoare, să le apărăm !

Nu știu dacă înțelege toată lumea din această țară ce s-a întâmplat acum.
Eu m-am luptat în justiție cu oameni mărunți.
Un primar amărât de comună liberal, un prefect liberal , doi inspectori generali școlari liberali, doi procurori care i-a scos bazma curată pe cei enumerați înainte au scăpați nepedepsiți de către justiția română cu toate că aveam acte , se numesc inscrisuri oficiale, care demonstrau fără tăgadă că aceștia încălcaseră legea și trebuiau pedepșiți după codul penal.
Pot să vă spun cu mâna pe inimă că niciodată nu mi-aș fi imaginat că în România se poate pierde un proces cu toate că dovezile sunt în favoarea ta.
Eu astfel am pățit.
Îmi pierdusem orice speranță că la mine în țară se va lua vreodată o măsură împotriva vreunui politician important și corupt.
Dacă un primar scapă, cum poți să-ți imaginezi că un ditamai fost prim ministru va fi condamnat ?
Doamnele judecătoare au dovedit un mare curaj. Sunt convinsă că presiunile manifestate asupra domniilor lor au fost enorme și de aceea admirația mea pentru dânsele este enormă.
Acum suntem fericiți mulți români datorită lor dar să nu uităm că trebuiesc apărate de către noi, societatea civilă.

13 gânduri despre „Cinci judecătoare au demonstrat verticalitate și onoare, să le apărăm !

  1. Dar daca e doar o lovitura de imagine? Un sacrificiu calculat care va da bine in campania electorala. Nu avem de unde sti. Eu, cel putin, am ajuns sa nu mai cred nimic din ce vad si din ce aud. 🙂

    Apreciază

    1. Mai credibilă poate fi o altă ipoteză. Actualul ministru al justiției TITUS CORLĂŢEAN i-a amenințat pe procurorii și judecătorii implicați în procesele cu politicieni că vor fi pedepsiți. Este posibil ca să le fi iritat pe judecătoare și atunci acestea au aplicat CP fără interpretări pline de omenie.
      Ar fi corect ca fiecărui politician corupt să i se aplice același tratament.

      Apreciază

      1. Domnule Crăciun , n-am scris părerea-mi în întregime.
        ”Cred că ar trebui să le mulțumim judecătorilor pentru faptul că nu ne lasă fără politicieni.
        N-ar mai avea cine să ne fure. ” Și nici ei, judecătorii români care sunt corupți, de la cine să-și ia partea și astfel să -și mărească averile de bugetari.

        Apreciază

  2. Imi cer scuze, nu m-am gandit ca esti implicata politic. Imi pare rau, poate te-am jignit fara sa-mi dau seama bagandu-te in aceeasi categorie cu politicienii cunoscuti ca persoane publice. Insa, din ’90 incoace, eu mi-am cam pierdut speranta in cinste si corectitudine. Am tendinta sa suflu si in iaurt, de aceea s-ar putea sa gresesc punand, in mintea mea, toti politicienii in aceeasi categorie morala. Nu numai de la noi din tara, ci cam din toata lumea. Sunt convins ca mai exista oameni care mai cred in ceva in lumea asta, dar exceptiile intaresc regula. Acestia sunt, de obicei, marginalizati si nu sunt reprezentativi pentru clasa politica. Poate ca oi, romanii, ar trebui sa invatam sa-i descoperim pe cei cu adevarat valorosi. Inca o data: iertare!

    Apreciază

    1. N-am furat un capăt de ață de la nimeni și n-am obținut vreo funcție decât prin propriile mele forțe.
      Nu m-am simțit jignită de comentariu pentru că nu m-am simțit ” cu musca pe căciulă.”
      Îmi place cum gândești și orice comentariu făcut cu bună credință nu mă supără.
      Sunt cu ochii pe calculator și urechile la Tolontan. Îmi place astă seară de el în mod deosebit.

      Apreciază

      1. Multumesc, ma simt mai putin vinovat.
        Dar observ ce mult inseamna o constiinta curata! Nu credeam ca mai exista asemenea oameni. Deasemeni ma impresioneaza entuziasmul pe care eu deja l-am pierdut. 🙂

        Apreciază

      2. Tot timpul am grijă de conștiința mea.Când am o problemă ce ține de ea mă macin mult . Mă perpelesc pe o parte și alta înainte de a lua o hotărâre. Mă gândesc de fiecare dată intens pentru că nu vreau să-mi fie rușine de mine în fața oglinzii dar asta nu înseamnă că nu fac greșeli.
        Dar cea mai mare bucurie a mea, pentru care sunt foarte mândră, este băiatul meu care este parcă și mai integru decât mine.
        Chiar dacă integru nu cred că are grade de comparație mă exprim astfel pentru a evidenția acest fapt..

        Apreciază

  3. Seara bună, Carmen :)! E momentul decisiv pentru schimbarea sănătoasă asteptată de atâta vreme, în care e important ca oamenii din sistem care-şi fac treaba înfruntând presiuni si ameninţări, ca aceste cinci judecătoare, să fie susţinuţi de societatea civilă.

    Apreciază

Lasă un răspuns

