Il dottore !

Vă rog să nu vă iluzionați , nu doar Victor Ponta e plagiator în România !
Profesorii noștri universitari sunt atât de lacomi , în majoritatea lor, încât sunt în stare să vândă orice de la examene studențești până la lucrări de doctorat.

Il dottore !

Il dottore !


În anul 2005 mi-am susținut teza mea le masterat cu domnul profesor Cezar Birzea care este profesor universitar doctor la Catedra de Stiinte Politice si Studii Europene a Facultăţii de Ştiinţe Politice, Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative din București. Fiind autor sau editor al numeroase volume de specialitate, mi-a oferit un volum din ” Cetăţenia europeană ” (Bucureşti: Politeia, 2005).
Bucuroasă, m-am lăudat la școală cu gestul dânsului în fața colegelor mele care erau, în marea lor majoritate, tinere suplinitoare încă studente la o facultate sau alta.
” Cât a costat ? ” m-au întrebat ele foarte circumspect.
”Nimic. Mi-a oferit-o dânsul pentru că i-am spus la un moment dat că mi-a plăcut, era adevărat, cursul pe care ni l-a predat. ”
”Vai ! ” S-au speriat ele.
”Trebuie să mergeți urgent să-I dați banii pe ea. O să vă pice la examene. Oricum o să vă facă probleme. ”
Cum nu îmi venea să cred ce-mi spuneau ele, s-au grăbit să-mi povestească fiecare dintre câte cursuri au fost nevoite să cumpere cursuri ca să nu fie lăsate restanțiere la materia predată de ei.

Vă rog să mă credeți pe cuvânt că m-am speriat.
Cu prima ocazie când am ajuns la București m-am dus hotărâtă să-I dau 500 000 lei vechi domnului profesor Cezar Birzea.
Cu multă rușine, am deschis subiectul întrebându-l pe domnul profesor cât mă costă.
Domnul professor Cezar Birzea a fost surprins.
” Cum să vă coste ceva ? V-am oferit-o eu.”
În acest moment este imperios necesar să amintesc faptul că doamna Doina-Olga Ştefănescu, care în acest moment este conferenţiar universitar doctor la Facultatea de Ştiinţe Politice din cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative şi directoare a Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, a fost cea care ne-a dat indicațiile necesare scrierii unei lucrări științifice și care a insistat asupra modului în care trebuie să dăm citatele.

Lasă un răspuns

