I I Să vă fie clar, nu-l vreau pe VASILE BLAGA președinte !

 N-am nicio șansă să ajung la congresul pedeliștilor, cu toate că m-am înscris în partid în chiar ziua în care a fost suspendat președintele Traian Băsescu, pentru că nici până în ziua de azi nu mi s-a eliberat un carnet de partid. Nu mor eu din cauza asta dar nici nu am dreptul să mă exprim într-un cadru organizat chiar dacă sunt conștientă de faptul că , dacă ești mic și nu ai putere financiară astfel se întâmplă, oricum nu m-ar fi luat nimeni în seamă.    

De altfel, nu pot să-mi explic de ce aproape toată organizația PDL Vălenii de Munte este formată din foști membrii activi ai PSD-ului și, culmea, toți au carnet de membru.
Dar să revin la ce mă interesează.
Se va afla până la urmă cine cu cine a votat și cine pe cine a susținut.
Sunt hotărâtă, nu jur pentru că se spune de către oamenii Bisericii că nu este bine, promit deci ca în toamnă să nu votez cu PDL-iștii, indiferent de consecințe, dacă-l votează pe Vasile Blaga președinte.

2 gânduri despre „I I Să vă fie clar, nu-l vreau pe VASILE BLAGA președinte !

  1. ce bine ne ințelegem, gindesc la fel ca tine
    🙂

    este interesant de vazut, daca membrii PDL din Valenii de Munte, fosti activisti psd au fost inainte de 1989 mermbri activi PCR sau lucratori secu???”””

    🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

