Umila mea părere

Astăzi n-aveam chef de nimic. Nici să scriu dar nici să stau în fața calculatorului transpirând din cauza căldurii.
Mi-am zis totuși, fiindcă aveam ceva timp liber, să citesc niște articole scrise pe bloguri pe care n-am avut încă , până astăzi, prilejul să le văd sau să mă delectez cu unele noi.
Mă bucur când întâlnesc idei asemănătoare celor pe care le susțin și eu, e greu să te simți singur sau singular, mă enervez când văd cât de activi și agresivi sunt USL-iștii (Nu tocmai un novice într-ale Internetului, Hrebenciuc a vorbit și despre ceea ce contează pentru partidele politice. „E o mare bătălie pe bazele de date. Unii umblă după CNP-uri, eu umblu după adrese de email”,

Hrebenciuc, despre protestele din ianuarie: Nu v-ați întrebat cum a apărut Piața Universității ?

) dar cel mai mult îmi place atunci când una sau mai multe idei mă pun pe gânduri.

Un astfel de articol a fost ” O discuţie cu un sapient străin  ” scris de către Theophyle .

Nu afirm că sunt 100% împotriva următorului paragraf :

 

” Desi toti sustinem ca marea calitate a lui Basescu a fost adaptarea si reinventarea in fata unor situatii impuse de adversarii politici, sustine amicul meu sapient ca de fapt Basescu a jucat acelasi rol chiar cand nu-l mai putea juca sau poate nu mai era necesar de jucat. Aceasta perioada de la inceputul noului mandat si pana acum a fost presarata de greseli tactice care au alterat aproape definitiv demersurile lui strategice. De la un potential de atac si promovare a reformelor lui a trecut la o situatie de continua aparare, mai  intotdeauna lipsita de eficacitate. ”

dar cred că la un moment dat Băsescu nu prea mai avea ce să facă.

PDL-ul s-a baronizat și umplut de pesediștii care n-au mai avut loc pe listele USL-ului și , cei mai grav, atunci când membrii partidului nu erau ei înșiși corupți îi sprijineau tacit pe infractorii din toate partidele politice și din toate structurile statului.

Băsescu nu mai are de foarte mult timp putere deși ne-ar face plăcere să credem că da.

În data de 7 martie am fost invitată la o întâlnire ținută de către prefectul , de atunci , Adrian Dobre la Casa de Cultură a orașului Vălenii de Munte.

Ni s-a spus, tuturor celor prezenți ,  să nu-l votăm pe Bebe Moacă, cel care este actualul nostru primar în urma scrutinului din 10 iunie , pentru că a încărcat mult nota de plată a WC-ului public pe care l-a construit în parcul central a orașului și pentru că , în general , este beneficiarul celor mai multe contracte cu primăria orașului.

Deși îmi propusesem să tac, erau doar oamenii pe care-i adusesem cu votul meu la putere, m-am ridicat și am vorbit. N-am să vă povestesc tot ce-am zis pentru că mi-e lehamite dar două aspecte tot vă fac cunoscut.

” Puteți să afirmați că nu sunteți vinovați de sentințele judecătorești pentru că ei, judecătorii , sunt inamovibili dar parchetele se găsesc la Ministerul Public și puteți face plângere penală împotriva celor corupți . Mă refer la cei care au încărcat devizele la lucrările efectuate.

Și de ce împotriva procurorilor corupți nu se iau măsuri ?

Am pierdut procese penale cu toate că dețineam acte în favoarea mea.

V-am votat așteptând de la dvs. să vă țineți de cuvânt în privința justiției corupte din România. ”

Care credeți  că a fost răspunsul domnului prefect Adrian Dobre ?

” Doamnă , vă sfătuiesc să vă adresați la CEDO. ”

Ca urmare și eu , la fel cum i-am și spus  în ședință, am votat CEDO.

 

 

3 gânduri despre „Umila mea părere

  1. salve, dJ,

    tinind cont de faptul ca ai spus ca nu ai avut timp prea mult, poate acum citesti asta

    11.06.2012
    Scrisoare deschisa copresedintilor USL

    Scrisoare deschisa copresedintilor USL
    Domnii Victor Ponta, Crin Antonescu si Constantin Daniel

    Domnilor,

    Rezultatele de exceptie ale alegerilor locale din 10 iunie a.c. mai mult sperate decat asteptate, se datoreaza in cea mai mare masura alegatorilor, care merita toate felicitarile. Daca s-ar fi semnat in timp util si cu publicitatea necesara Contractul Social cu CNSC, aceste rezultate ar fi fost definitive.
    In ceea ce ne priveste, Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD) si aliatii sai din cadrul Consiliului National al Societatii Civile (CNSC) au facut tot ceea ce s-au angajat sa faca:

    Am stat in strada, indiferent de vreme, in Capitala si in tara, din 12 ianuarie pana in data de 1 Mai a.c.
    Am contribuit prin reprezentantii nostri permanenti (rezervisti, revolutionari, ONG-uri, etc) la evitarea politizarii noului fenomen Piata Universitatii.
    Noi toti am avut o contributie majora la caderea succesiva a guvernelor Boc si Ungureanu.
    Am asigurat, in masura in care ni s-a cerut sau n-am fost inlocuiti prin reprezentanti ai … UDMR, sectiile de vot cu presedinti, vicepresedinti, membri si observatori.
    Pe baza promisiunii dvs. am scos, asa cum ne-am angajat, lumea la vot. O lume disperata, care nu mai crede in clasa politica, dar care ne-a urmat pe baza asigurarilor date de conducerea fiecarei structuri din cadrul CNSC, ca veti semna Contractul Social, reparatoriu. Deocamdata insa, constatam ca ceferistii nu si-au primit nici macar gratuitatile de calatorie inapoi, grefierii sunt in continuare sanctionati in justitie in mod samavolnic, profesorilor nu li se spune nimic despre salariile castigate in mod legal, nu se spune nimic despre reintrarea in circuit a spitalelor superdotate si abuziv desfiintate, pensionarilor nu li se da nici o speranta in privinta cresterii punctului de pensie si nici minerilor in ceea ce priveste exploatarea rationala, in beneficiul national a bogatiilor subsolului. In ceea ce ne priveste pe noi, “asistatii” sau “beneficiarii” unor “ajutoare sociale lunare de stat” constatam ca suntem transformati in aceeasi minge de ping-pong ca si revolutionarii, prin modificarile ticaloase aduse de regimul Basescu Legii Recunostintei. Noi rezervistii nu vrem cuantumuri, vrem dreptul legitim la munca prin abrogarea Cap IV din Legea 329/2009, vrem pensie militara de stat nu pomeni, vrem incetarea executarii silite prin zisa “regularizare” in conditiile in care avem mii de procese castigate si zeci de mii pe rol, vrem recuperarea drepturilor abuziv confiscate unora dintre noi, prin zisa “revizuire”. Toate acestea trebuiau rezolvate prin amendamentele la Legea 329/2009 si OUG 1/2011, discutate in comisiile de munca si aparare ale Camerei Deputatilor. Sub impactul timpului si al pozitiei previzibile a domnului secretar de stat Gheorghe Gherghina, amendamentele au fost abandonate insa, urmand a face obiectul unei OUG la initiativa ministrului Apararii si a Premierului si cu sustinerea altor membri ai Guvernului. In locul unei rezolvari pe aceasta cale a situatiei, ne-am ales cu un “memorandum” care nu rezolva nimic legal, intrucat nici nu poate ci doar amana executarea noastra silita si retroactiva pentru sumele prevazute prin ilegala “revizuire”.

    Ce speram de la ziua de maine, 12 iunie? Ca toate amendamentele discutate in comisiile mentionate sa fie votate astfel incat sa putem astepta de pe o alta baza juridica reparatiile financiare, oricat este nevoie, fara a aduce prejudicii actualei guvernari: 2013 sau 2014. Orice alta abordare, prin dezamagirea produsa rezervistilor, ar mari gradul de dezamagire in cadrul CNSC.
    Opozitia civica ramane credincioasa obiectivelor sustinute si de dvs. in lunile ianuarie-aprilie a.c.:

    Suspendarea/demiterea Raului Absolut, personificat de numitul Traian Basescu.
    Alegeri generale si prezidentiale concomitente in luna octombrie.
    Semnarea Contractului Social in zilele urmatoare, fara de care cele de mai sus nu ar fi posibile.
    Transformarea structurilor componente ale CNSC in aliati pe termen lung al ai USL si renuntarea la intelegerile de conjunctura cu cei pe care ii consideram in egala masura vinovati, ca si PDL-ul de toate nenorocirile abatute prin frauda parlamentara asupra noastra si a natiunii romane: UDMR, UNPR si grupul minoritatilor “altele decat cea maghiara” din Camera Deputatilor.
    Aducerea in fata justitiei a tuturor celor vinovati de politica programata de genocid si subminare a economiei nationale promovata de regimul Basescu.

    Garantarea, prin semnarea Contractului Social ca lucrurile vor fi indreptate juridic pentru toate categoriile socio-profesionale reprezentate de federatiile sindicale, sindicatele si ONG-urile constituite in CNSC va face ca la alegerile din toamna vinovatii sa fie exclusi politic din Istorie.
    In cadrul colaborarii pe termen lung, ne propunem sa punem la dispozitia actualilor si viitorilor ministri, atat experti in toate domeniile cat si proiecte coerente si realiste menite sa contribuie la salvarea Romaniei din ghearele unei crize globale care abia incepe.
    Asteptam din partea dvs., dupa stingerea euforiei alegerilor, un raspuns logic, util pentru toata lumea, in masura sa deschida actualei si viitoarei guvernari o cooperare benefica pentru toti cu fortele constiente, organizate si nationale ale societatii civile. In ceea ce priveste “societatea civila de buna calitate” in viziunea d-lui Traian Basescu, speram ca aceasta sa ramana in continuare alaturi de dansul si sa-i impartasesca politic soarta, intrucat nu ne reprezinta.
    Nu am dori sa actionam ca A TREIA FORTA pentru ca ar insemna sa ne sinucidem politic, luptand pe mai multe fronturi si nu ne permitem sa riscam soarta ultimei linii de rezistenta nationala. Dorim sa invingem impreuna regimul Basescu, inca puternic si care este departe de a fi abandonat lupta. A ne culca pe laurii gloriei victoriei obtinute la alegerile locale inseamna insa a ne indrepta impreuna spre un mare dezastru in toamna, dezastru pe care noi, ca militari si sfatuitori de specialitate ai aliatilor nostri din CNSC suntem obligati sa-l evitam prin orice mijloace. Actuala Constitutie a Romaniei ne confera inca dreptul si datoria de aparatori ai natiunii, statului, si garanti ai democratiei constitutionale.

    Cu stima si aceeasi dorinta sincera de cooperare,

    PRESEDINTELE SCMD,
    Col. (r) dr. Mircea DOGARU

    si vei intelege si mai bine anumite fenomene care au avut loc anul acesta

    http://sindicatulcmd.blogspot.ro/2012/06/scrisoare-deschisa-copresedintilor-usl.html

    Apreciază

    1. Scorpy, îți mulțumesc pentru faptul că mi-ai postat acest material.
      Eram aproape adormită aseară și nici nu mai îmi aminteam că , sau vineri poate , am aflat despre acest document și m-am bucurat de faptul că s-au desconspirat.
      Noi știam că în spatele nemulțumiților stau ei dar cine ne-a crezut ?.

      Apreciază

Lasă un răspuns

