I Să vă fie clar, nu-l vreau pe VASILE BLAGA președinte !

Nu mă întrebă nimeni, o știu bine , dar cu toate astea vă spun că nu-l vreau pe Blaga președinte.
Dacă totuși o să fie votat, de către voi cei care veți merge la Congres, voi înțelege fără vreo urmă de îndoială că toți PSD-iștii veniți în PDL au rămas cu sufletul la partidul mamă.
Voi înțelege, ce cred de altfel de mult, că voi v-ați opus tot timpul reformelor statului de drept.
Voi înțelege, ce cred de altfel de mult , că voi vreți restaurarea acelor vremi când furați fără teama de a fi arestați.
Puteți să-l alegeți pe Vasile Blaga președinte, la fel cum ați făcut când l-ați dat jos pe MRU, puteți face orice, dar să nu veniți apoi la mine să-mi cereți votul.
N-am să vi-l dau indiferent ce minciuni îmi veți spune .

11 gânduri despre „I Să vă fie clar, nu-l vreau pe VASILE BLAGA președinte !

  1. Daca imi aduc aminte, domnul Blaga a fost seful campaniei electorale a PDL-ului, nu ? In aceasta postura prin „efortul” domniei sale s-a pierdut campania electorala in Bucuresti si in multe parti ale tarii. Nu spun ca in Bucuresti domnul Prigoana avea mari sanse, dar se putea pierde la un scor mai onorabil. Stimabilul domn Blaga, oare, nu are nici o vina ? Apoi este cam suspecta „atentia” de care beneficiaza din partea USL-ului si faptul ca nu este atacat de aceasta strutocamila, facuta cu intentia vadita de-a prosti lumea. De ce ? Inca nu a trecut vremea migrarilor si este posibil orice !

    Apreciază

    1. La fel de bine îmi amintesc și eu. Tot timpul campaniei electorale ziariștii din București au atenționat faptul că este blat și că Prigoană nu face nimic. Dacă am auzit eu din Vălenii de Munte , domnul Blaga n-a avut urechi să audă și ochi să vadă de acolo din mijlocul evenimentelor?
      Întrebarea mea este alta. De către cine a fost infiltrat Blaga ? De care dintre servicii ?
      În niciun caz de liberali.

      Apreciază

Lasă un răspuns

