Ponta se poartă ca orice dâmbovițean obraznic și neinstruit

Ca orice român , ca orice om, am avut și încă mai am rude în diverse localități ale țării și, de asemenea, cu grade diferite de instruire.
În copilărie și apoi în adolescență mă distra teribil cum rudele mele din București, străbunica cu cele două fete ale ei și alții, exprimându-se cu multe greșeli și dezacorduri, țineau să-mi amintească că eu locuiesc undeva ” la țară ” în Craiova.
Pentru cei mai mulți dintre bucureșteni mediul urban este reprezentat doar de capitala țării iar restul , celelalte orașe și orășele, sunt situate în plin mediu rural.
Ca o dovadă a sincerității mele, recunosc cinstit că sunt și eu atinsă de acest microb al grandorii, vă spun că și mie, orășelul cu peste 15000 de locuitori în care trăiesc , Vălenii de Munte, în pare o comună mai răsărită.
Trăind mai mulți ani în București nu mi-e greu să recunosc în Victor Ponta, primul ministru al României, aceea suficiență dublată de obrăznicia dâmbovițeană.
Ce dacă habar nu are de instituţiile si regulamentele de funcţionare ale Uniunii Europene, în care România e membră din 2007, dacă el vrea să meargă la Bruxelles , călcând Constituția României în picioare, Parlamentul României îi va da această jucărie.
Doar este bucureștean !

Publicat în Fără categorie

30 de gânduri despre „Ponta se poartă ca orice dâmbovițean obraznic și neinstruit

    1. Agresivă este haita asta de trădători şi de cozi de topor, care vrea să ducă România în sfera putinismului.
      Plus de asta, este o obrăznicie fără seamăn să-i spui în casa omului, ce şi cum anume să facă.
      E blogul ei, scrie ce şi cum vrea. Nu-ţi place, scrie la tine ce şi cum vrei.

      Apreciază

      1. @Tibi, eu nu o iau ca și obrăznicie, cu toate că ” agresivă „ ar fi un termen dur, atitudinea domnului.
        Să nu uităm că toții suntem cu nervii întinși la maxim.
        M-ar deranja doar dacă ar fi postac dar după câte mi-am dat seama este blogger ca și noi.

        Apreciază

  1. neata,
    ponta stie exact ce spune, stie ca nu are dreptate, stie ca nu el trebuie sa mearga la Bruxelles, dar ordinele venite de sus sint:
    suspendarea lui Basescu, salvarea lui adrian nastase, imbogatirea baronilor etc

    dJ nu este agresiva, ci disperata sa vada atita nerusinare si atita nedreptate in Ro.

    Apreciază

    1. Mai sus de Ponta nu este cine să-i dea ordine luii Ponta. Voi aţi ajuns la concluzia că în afară de Băsescu nu mai are cine ce căuta la Bruxelles şi asta pentru ca Băsescu să se plimbe acolo cu mâinile la spate ca un câine bătut.

      Apreciază

    2. Scorpy, ar face mai multe valuri, ar contesta la CCR, dar, așa cum zici și tu, el știe, doar e doctor în drept, că nu are dreptate. Toată povestea asta este perdea de fum pentru neinițiați.
      Da, sunt disperată, chiar și plecarea Sorinei Plăcintă e o dovadă, când văd cum se încearcă scăparea tuturor celor îmbogățiți din furt.

      Apreciază

    1. Tibi, prin desemnarea lui Ponta și a USL-ului , prin revenirea justitiei la starea inițială, eu voi fi afectată direct.
      Niște oameni, funcționari ai statului, care au încălcat legea și împotriva cărora am făcut plângere penală sunt numiți din nou la conducerea ISJ Prahova. Domnul abbilbal cred că este de bună credință.

      Apreciază

    1. Ai dreptate, vericu!
      Cine nu vede chestia asta ori este de-al lor, ori a fost antenizat masiv.
      Numai în capetele unor duşmani ai democraţiei suspendarea şefului statului este armă de luptă politică. În nici-o ţară civilizată infractorii şi delatorii nu deţin mass media, nu au partid şi nu influenţează politica unei ţări.
      Cum am spus: cine nu înţelege chestia asta, ori este de-al lor, ori este prostit definitiv

      Apreciază

      1. O prietenă de a mea, Tibi dragă, țărănistă cu care am fost pe ” metereze ” de când se uită la Antene zici că a luat-o razna definitiv.
        Nu ne mai înțelegem deloc. O fi și din cauza că, bugetară fiind, pirzându-și stimulentele nu a mai făcut față cu ratele la bănci.

        Apreciază

      1. Carmen
        Nici eu nu cred că abi este postac. Dar îi ştiu puternica inamiciţie pe care i-o poartă preşedintelui. Iar tonul dumisale, a fost intolerabil. Mă enervează cumplit oamenii care-ţi spun acasă la tine, ce să faci. Mai ales dacă-s agresivi, spunînd că agresiv, eşti tu. Cît despre ce ne aşteaptă, TOŢI vom avea de suferit. TOŢI! 😦

        Apreciază

  2. Din câte ştiu nu am spus nimănui ce să facă la el acasă. Nici nu sunt postac, după cum aţi constatat singuri. In rest, fiecare crede ce vrea. Că sunt antibăsist e drep şi asta nu de ieri de azi ci din anul 2000. Că mă credeţi un influienţat al antenelor, e problema dunmeavoastră. Dar că Băsescu bate câmpii este un lucru ce-l confirmă inclusiv juriştii UDMR, care nu pot fi acuzaţi pro Ponta.
    Aici, în fieful PDL am intrat fără să ştiu, dar trăiesc într-un judeţ pur PDL-ist şi nu am probleme. Aşa că nici aici nu voi avea probleme chiar dacă am opinii opuse vouă.
    Dar, de ce Băsescu se cramponează aşa de tare de a merge în 28 iunie 2012 la Consiliul UE, sau cum s-o mai fi numind el, doar el ştie. Deci este vorba despre 28 iunie a.c. când ordinea de zi este cunoscută. Dacă trebuia să meargă el, Băsescu, de ce nu scoate pe masă invitaţia UE cum a făcut-o Ponta?
    Cu asta închei şi nu vă mai deranjez. Să auzim de bine.

    Apreciază

    1. 1. TB este printre putinii politicieni care chiar vrea sa respecte LEGEA, CONSTITUTIA indiferent daca acestea sint incomplete, slabe, cu deficiente.
      de 3 ani se roaga de parlamentari pentru schimbarea Constitutie.

      2. Constitutia Ro, Tratatul de la Lisabona si alte documente au statuat ca presedintele Romaniei (chiar si dupa 2014 cind va fi un alt presedinte) trebuie sa mearga pe 28 iunie la Bxl. Nu TB vrea sa mearga acolo, ci asa sint legile RO.

      3. chiar si juristii UDMR, in frunte cu Gyoergy Frunda, pot sa aiba scheleti cu origini securitate in dulapurile personale, la asta v-ati gindit? chiar a circulat prin mass-media o acuza a altui ungur de-al lui Frunda privind colaborarea acestuia cu Securitatea antedecembrista. Iata un motiv serios de a fi anti-TB.

      4. TB nu are nevoie de invitatie ca ponta. Asa este legea!
      in schimb ponta da.

      5. oricum ar fi bine sa studiati tot ce inseamna UE, tratate, comisia europeana, consiliul european, consiliul, curtea de justitie, bce etc si apoi veti intelege mai bine anumite lucruri…..

      6. daca miine TB va primi un document juridic in care in mod legal nu mai trebuie sa mearga la Bruxelles, el va accepta acest lucru si se va confirma.
      va intreb: de ce parlamentarii nu vin cu asemenea document?
      nu-mi spuneti de declaratia de ieri..etc.

      Apreciază

    2. Și eu trăiesc doar printre PSD-iști și-mi exprim punctele de vedere cu mult curaj. De asemenea, eu nu pățesc nimic așa că nici dvs. nu vi se întâmpla nimic supărător. Doar suntem civilizați, nu ?
      Până la urmă Ponta este de vină.
      El a declanșat această dispută și eu, o persoană care l-am votat de trei ori pe Traian Băsescu, nu vreau ca președintele, despre care sunt convinsă că are dreptate, să cedeze ca o cârpă în fața unui râzgâiat.
      Argumentele sunt cele pe care le-a enumerat Scorpy.

      Apreciază

  3. Carmen, seara bună 🙂 Au fost destui care i-au aplaudat şi pe soldaţii sovietici eliberatori: Şi pe comunistii care au adus fericirea românilor. Poate credeau sincer, săracii (mai bine zis săracii de părinţii nostri si de noi) dar când s-au trezit a fost prea târziu. Mai târziu alţii (pe acelasi model de gândire) i-au aplaudat pe mineri. Iar acum sunt mulţumiţi că uselistii minerului de onoare cu mâinile pătate de sânge au ajuns la putere. Sper să nu ne-ntoarcem în infernul unor regimuri precum cele pomenite anterior, dar odată cu avansul acestei forţe acest pericol n-ar trebui subestimat.

    Apreciază

Lasă un răspuns

