Drogații PSD-ului sunt vinovați de situația în care ne găsim

De la prietenul meu " Baricada ", un tip veșnic cerebral dar cu mult umor
De la prietenul meu ” Baricada „, un tip veșnic cerebral dar cu mult umor

Ani de zile m-am tot întrebat de ce electoratul de stânga este atât solidar cu liderii săi. Mi-am zis, să fiu iertată , că au o educație mai precară, că provin din medii dezavantajate , infiorător de săraci, dar și că majoritatea sunt, în limbajul cel mai direct, proști.
Nu-I iau în considerație în această analiză pe aceia care au un câștig major de pe urma venirii la putere a PSD-ului. Nu. Aceia, sunt doar niște oportuniști care beneficiază de pe urma susținerii lor, primind, în schimbul unui vot, o funcție, un beneficiu.
Fiecare după prețul pe care-l are.
Nu înțelegeam, nu puteam defel să pricep, de ce nu se comportă precum noi, cei care votăm constant cu dreapta , taxându-I pe politicienii mincinoși și corupți ai lor.
Cel mai mult eram derutată când colege de-ale mele, persoane inteligente de felul lor, o țineau una și bună în ultimii ani că oamenii PSD- ului sunt curați și persecutați politic.
În sfârșit, după ani și ani de zile, lupta pentru putere a scindat partidul mamut.
Nu sunt fericită. Cioburile sparte sunt multe și în ograda PDL-ului și riscăm , noi cei care i-am votat mereu pe reprezentanții dreptei, să ne tăiem , să sângerăm și să ne infectăm.
Există și o parte însă comică.
Întrebând niște foști membrii PSD cum își explică orbirea de care au dat dovadă timp zeci de ani, au trecut déjà douăzeci, mi-au spus că au fost ca și drogați. Sigur era doar o figură de stil , să n-o luați altfel, dar un sâmbure de adevăr totuși există. Atunci când toți din jurul tău afirmă ceva, dacă nu ești stăpân pe raționamentele proprii, poți să fii ușor manipulat.
Mai am o singură întrebare, cu ce i-au drogat pe liberali ?

17 gânduri despre „Drogații PSD-ului sunt vinovați de situația în care ne găsim

  1. Ola,tu chiar ca exista liberali,astia doar se bat cu pumnul in piept ca se trag din partid istoric si nu cred nici ei. Numai niste fraieri ii cred. Ăstia au facut ca si ceilalti . Ce este mai usor, au mintit si au furat,si sint dezamagita de pdl ca nu se comporta ca un partid in opozitie probabil ca si-au luat vacanta ptr definitiv. Nu contesta ei nici-o decizie de a idiotilor ăstia de au pus mina pe tara,pdl ar trebui sa atace aceasta adunatura de politicieni si cind se spune buletinul meteo,cred ca i-au bagat astia in adormire profunda pe pdl

    Apreciază

  2. dictaturajustitiei.wordpress.com este unul dintre cele mai impresionante bloguri pe care le-am văzut . Multumesc foarte mult pentru păstrarea de internet elegant pentru o schimbare . Le-ați luat de stil , clasa , bravadă . Vorbesc serios . Vă rugăm să-l păstrați în sus pentru că fără internet este cu siguranta lipsesc în inteligență. noroc !

    Apreciază

  3. Îmi place meciului valoroase pe care le furnizează în articole dumneavoastră. Voi marcaj blog-ul dvs. şi să verificaţi din nou aici în mod regulat. Sunt destul de sigur că voi învăţa o mulţime de lucruri noi chiar aici! Cel mai bun de noroc pentru viitor!

    Apreciază

  4. Sunt impresionat , trebuie să spun . Într-adevăr aproape niciodată nu am întâlni un blog care e fiecare educativ și de divertisment , precum și lasă-mă să vă informez , ai lovitunghii pe cap . Ideea ta este remarcabila ,problema este ceva care nu vorbesc suficiente persoane inteligent despre . Sunt foarte fericită că am dat de-a lungul acest lucru în Seek mea pentru ceva referindu-se la acest lucru. Salutari!

    Apreciază

Lasă un răspuns

