Revine Inspector General Școlar în Prahova fostul PDL-ist Nicolae Angelescu

N-am înțeles, nicio clipă, purtarea celor de la Inspectoratul Școlar Prahova atunci când le-am cerut în scris să-mi elibereze o copie legalizată după contractul meu de management. Legea menționează ca orice răspuns la o cerere făcută în scris să fie dat în termen de 30 zile.
De când am depus la secretariatul ISJ Prahova în 11 sau 12 decembrie 2009 și până acum au trecut de n ori cele 30 zile legale.
Purtarea lor, doar cunoșteau legea, n-am înțeles-o
până azi când am citit pe site-ul Politeía un articol numit Directorii. .
Am să citez câteva paragrafe pentru o mai bună pricepere a vremurilor pe care le trăim.

Nicolae Angelescu fost membru al PNL, fost membru al PSD, fost membru al PDL-ului se pare că va ocupa postul de inspector general școlar din partea PNL-ului , iubirea sa dintâi
Nicolae Angelescu fost membru al PNL, fost membru al PSD, fost membru al PDL-ului se pare că va ocupa postul de inspector general școlar din partea PNL-ului , iubirea sa dintâi

” Si sa fereasca dumnezeu sa mai si faci rapoarte sau sesizari, cu argumente. In primul rand nu-ti erau primite, adica nu primeai nici un numar, nici o dovada ca ai scris ceva. Deveneai suspect. Puneai probleme. Abia de atunci incolo aveai probleme. Mai ales argumentele tehnice reale erau excluse. Cum sa te plangi (in scris) ca nu-ti functioneaza instrumentele fara curent? Asta e motiv sa nu-ti indeplinesti planul? Pe hartie puteai sa scrii orice, absolut orice, ca au venit omuletii verzi, ca in Botswana copiii mor de foame in timp ce in America se fabrica atomicele-nucleare, ca universul a colapsat prin gauri albe, acestea erau motive serioase. Dar sa afirmi cumva adevarul, ca exista incompetenti in sistem, ca gainile nu se oua la fiecare 31 de minute sau a a fost intrerupere de curent si nu au mers pompele – acestea nu erau motive, aceasta era indisciplina, indisciplina celui ce sesiza. «Indisciplina creste la …, va rog luati masuri drastice – pana la datul afara » a fost hartia pe care am primit-o de la un DIRECTOR, in urma unei argumentari. Acestia erau DIRECTORII, erai “liber” sa spui orice prostie, doamne fereste sa spui realitatea. ”

Cu toate că promovasem concursul de ocupare a funcției de director la Școala cu clasele I-VIII Gura Vitioarei încă din anul 2006, excrocii de liberali de la conducerea ISJ Prahova nu-mi eliberaseră niciodată un document original ci doar o copie xeroxată și asta în urma unei demisii cu bucluc. Cum am avut îndrăzneala să dau în judecată Inspectoratul Școlar Prahova , instanța mi-a cerut o copie care să aibă certificat faptul că este după original. Adică după contractul meu de management  Nu numai că Inspectorul General Școlar Nicolae Angelescu , în acel moment membru al PSD-ului, ca să râmână la conducerea instituției plecase din PNL –ul care-l promovase dintr-un simplu inspector de matematică în ditamai șeful, nu mi-a eliberat înscrisul oficial necesar în procesul civil dar, în urma plângerii mele penale, a aruncat vina în seama subalternelor. Au fost cercetate de către poliție următoarele doamne : Mariana Popescu –inspector, Liliana Tenescu – inspector și o altă inspectoare Georgescu. Aș fi vrut să vă dau datele exacte dar cum site-ul ISJ Prahova nu are informații publice am renunțat.
Pentru că nu ele erau cele vinovate, Inspectorul General Școlar Nicolae Angelescu a fost cel care le-a dat ordinul , am preferat să renunț la procesul penal.base

Ei bine, cum am scris și ieri, premierul Victor Ponta minte când spune că schimbă doar prefecții și secretarii de stat.
Dintr-o sursă credibilă din interiorul USL –ului am aflat că este posibil ca , dacă Horia Toma e numit prefect, să fie numit inspectoral general școlar Nicolae Angelescu care, sărmanul, în prezent, nu deține nicio funcție.

PS Tupeul meu nemăsurat de a da în judecată ISJ Prahova i-a oripilat într-atât, încât, domnul Nicolae Angelescua a ținut să dezbată cazul meu în cadrul unei ședințe cu directorii din întreg județul și să-i atenționeze de pericolul pe care-l reprezint.

  PSS  Vedeți vă rog,  accesând http://www.isj.ph.edu.ro/departament/3, câtă dezorganizare este !

”    Departament / Conducere

HOME » Organigrama » Conducere

Pentru moment nu exista membrii componenti ai acestui departament. ”

Pe Pinochio l-am preluat de pe  Lovitura de stat parlamentară ne-a dat nouă: lapte, brânză, carne ouă, toate-n guvernare nouă (la ce de animale politice sunt în Guvern, nu-i de mirare).

Cred că este creația prietenului Baricada. El are un talent deosebit.

9 gânduri despre „Revine Inspector General Școlar în Prahova fostul PDL-ist Nicolae Angelescu

  1. Buna @Dictatura…
    Marga, ca de altfel si Manga … sunt dintre „Derectorii” – ce conduceau si mai conduc si acum. De ce sa se piarda „profesionismul” tovarasilor….
    Si se cloneaza ca ouala lui nastase…
    Retete de succes… ce vrei… 👿

    Apreciază

    1. Bună !
      Remarc și aici ca și pe ”POLITEIA” că ai scris un articol foarte bun. Mi-a lămurit sensul anumitor purtări pe care , sincer, nu le înțeleam.

      ”Directorii ” din păcate nu se dau duși. Își schimbă partidul ,își schimbă discursul, își modernizează metodele dar, de fapt, rezultatele sunt aceleași pentru că ” năravul din fire n-are lecuire. ”

      Apreciază

  2. Pingback: One day « schtiel

Lasă un răspuns

