Clepsidramă fantasichinezică

Fantasichinezică a fost tot ce a urmat după aceea zi în care ne-am cunoscut. Radu, pentru că astfel îi voi spune, este un scorpion cu puteri mari pe care nu cred că le stăpânește conștient. Dacă ar fi astfel, s- ar gândi de fiecare dată cu încredere în el și în forța gândurilor sale.

V-ați dat deja seama că este vorba de o clepsidramă fantasichinezică pe care aș fi vrut să o țin ascunsă în continuare, încuiată în sufletul meu cu o mie de lacăte. Dar voi, curioase cum sunteți, m-ați amenințat ” si asta-i a doua poveste pe care n-o termini…te tin minte si-o sa strig dupa tine cu blândețe sau mi-ați cerut s-o continui în felul vostru specific : ” şiii? ne laşi aşa cu ochii în geam? ” , ” Sexoaso , astept urmarea .”

Îmi amintesc de parcă ar fi ieri, vedeți cât de ușor cădem în clișee, dumineca aceea din august ce-a urmat după ședința de partid.

Pentru că fiecare are nebuniile lui , n-am mai băut apă de la robinet din anul 1990, am plecat la izvorașul din poieniță ca să –mi umplu vasele cu apă limpede și rece.
Cerul era senin, nicio urmă de nor, nici măcar de praf, iarba era de un verde intens, aerul răcoros iar lumina se strecura blând printre crengile umplute de frunze ale arborilor.
În sufletul meu simțeam o liniște imensă , o pace la care nu mai sperasem de mult. Am renunțat la sandale și pășind cu plăcere pe iarba încă umedă de la roua dimineții mi-am lăsat gândurile să fugă ca nebunele.
” Asta e un coup de foudre ! ” Mi-am zis când am realizat ce se întâmplase cu mine.
” Nu se poate ! Sunt o persoană rațională. L-am văzut doar atât de puțin și apoi suntem adversari. Știe că nu suntem în aceeași tabără. Nu, nu se poate întâmpla nimic între noi. ”
Fantasichinezică a fost de la început, de la discuția ce a urmat, spre seară, la telefon.
Glasul lui dulceag și tandru m-a vrăjit ca pe Ulise cântecul fermecat al sirenelor.

 „Alte clepsidrame fantasichinezice găsiţi la psi şi la fantasichineziştii înscrişi în tabelul de pe blogul ei ”   almanahe, Carmen Pricop, Verovers, Cristina, Scorpio,

10 gânduri despre „Clepsidramă fantasichinezică

  1. „dumineca aceea din august ce-a urmat după ședința de partid” a fost ca o cireaşă…nu mi-am închipuit vreodată că mai urmează ceva după o şedinţă de partid! :))
    deci, între doi oameni de sex diferit precum şi partid diferit se poate totuşi! 🙂

    Apreciază

    1. Vera, nu prea am eu timp de detalii atunci când scriu amintirile legate de un eveniment sau altul.
      Nu am dovezile necesare, și de aceea nu dau nume, dar o jurnalistă renumită de la România Liberă , o tipă care ne dă lecții de moralitate chiar și pe blogul ei personal, a fost ani de zile amanta țărănistului Radu Sârbu.
      Am fost bine primită în ședința respectivă și pentru că eu, spre deosebire de alte doamne , nu am fost la chefurile lor urmate de … altceva.
      Dar nici nu am deținut funcții…

      Apreciază

  2. păi şiii… ne laşi aşa cu jumătate de poveste? 😆
    îmi place când povesteşti. chiar şi amintirile tale au un ceva al lor, ca o ecuaţie ce trebuie rezolvată, ca o teoremă ale cărei lacăte se desfac în demonstraţia ta.
    vezi, tu spui mereu că scrisul meu, al nostru, cei aplecaţi mai mult spre metaforă este frumos… dar eu descopăr de fiecare dată la tine rigoarea pe care… eu nu o am. şi-mi place. 🙂

    Apreciază

    1. Ești o dulce ! Eu n-aș fi putut spune atâtea despre ce-am scris . Voi însă mă lăsați mută de admirație de fiecare dată când reușesc să vă citesc.
      Da, vă voi povesti și urmarea care este chiar fantasichineză dar totul depinde de temele pe care le propui tu.

      Apreciază

      1. Psi, draga mea, nici nu-mi doresc așa ceva , mă inspiră mai mult când îmi sunt impuse, și nici n-am timp. Este cel mai greu an al meu de când sunt profesoară. Abia mai respir.
        Îți mulțumesc pentru faptul că te-ai gândit și la o astfel de posibilitate.

        Apreciază

Lasă un răspuns

