Prostituția din justiția română, nu și-a găsit UN LOC ÎN INIMA mea

Sigur, atunci când afirm cele de mai sus, mă refer la prostituție în genere și nu o fac doar STRÍCTO SÉNSU.
Cu toate că există cazuri multe în care avocații se culcă cu magistrații, nu vreau să fac discriminări de sex și să afirm că doar ele, avocatele, o fac , știți ce, cu judecătorii pentru a fi sigure de anumite sentințe în procesele pe care le pledează în instanță, am putea afirma , fără să greșim, că ei se prostituează dar nu la acest aspect restrâns vreau să mă refer.
Știu, mie îmi pare destul de grav și faptul că un prim procuror a născut un copil în afara căsătoriei , știu persoana, pentru că tatăl, un polițist cu funcție mare în județ , e angajat deja într-o altă relație oficială.
Despre minima moralitate nu mai se pune problema în această țară unde până și starețele de mânăstire nasc !


Orice absolvent de drept a fost nevoit să învețe în timpul facultății citate celebre în limba latină și să cunoască cât mai multe amănunte posibile despre viețile oamenilor importanți ai antichității.
Vă amintiți cred despre vorbele lui Cicero pe care bănuiesc că le-a repetat el însuși de atâtea ori încât nu s-au pierdut în negura vremurilor.
” Eu nu mi-am prostituat vocea în piețe publice !”

Magistrații noștri nu se târguiesc, bănuiesc eu , cu clienții atunci când le cer ” foloase necuvenite ” și nu o fac nici în piețe publice.

Am citit ieri un articol care m-a pus serios pe gânduri și anume ” Justitia e mai de incredere ca Parlamentul si Guvernul ” .


     Dacă ne gândim bine are dreptate autorul.

   Ai mai multă încredere într-o prostituată bine spălată care-ți citează din clasici , adică cu studii juridice înalte și funcții în statul de drept , frumos mirositoare , îmbrăcată elegant și proprietara unui imobil de lux și a unei mașini ” bengoase ”, nu-ți pui întrebarea legitimă de unde a avut banii necesari s-o achiziționeze din amărâtul său de salariu de bugetar,  decât în una pe care-o găsești pe centura politicii românești.
    În acele momente nu te gândești că ea, prostituata de lux , suferă de o boală nevindecabilă.
SIDA corupției.

 

Diriga Psi m-am gândit ca toată săptămâna să scriu varațiuni pe aceași temă.

PS Articolul despre care fac citire îl găsiți pe blog la domnul judecător  Cristi Danilet . Un om în care mi-am pus acum câțiva ani mari speranțe.

Publicat în Fără categorie

10 gânduri despre „Prostituția din justiția română, nu și-a găsit UN LOC ÎN INIMA mea

  1. Pingback: Kassan « schtiel
  2. Da.
    Noua curvă cu pretenţia de a fi spălată şi reformistă a justiţiei române, este dănilă prepeleacul.
    Pliiiz! A nu se face confuzie între prostituate şi curvele ordinare.
    Prostituatele pot fi frecventabile pentru că îşi respectă angajamentul, pe cînd curvele ordinare, abia aşteaptă să înşele pe oricine are nesăbuinţa de a crede ce promit, ele.

    Dacă nu mă înşeală memoria, Cicero s-a sinucis.
    A intuit foarte exact că Cezar, nu mai putea deveni decît ce a devenit: un dictator.
    Culmea: tocmai el, Cezar, care statuase la nivel de principiu, că nimeni nu poate fi bănuit fără să sufere concecinţe. Nici măcar soţia sa, care chiar nu greşise, cu nimic.

    Apreciază

    1. Bună !
      Tibi, mulțumesc ! Am trimis mesajul.

      Să știi că nu făceam diferențe între prostituate și c..
      Mi-ai dat o temă de reflecție.
      Cât despre Cezar, mare slăbiciune am avut pentru el în adolescență.
      Și pentru Napoleon Bonaparte, Alexandru Macedon, …

      Apreciază

      1. Carmen dragă
        Aceste personaje istorice, nu sunt nimic altceva, decît jaloane istorice ale unei istorii tumultuoase, în mare parte, contrafăcută.
        Istorie scrisă evident, de alţi oameni. Sau de omuleţi. 🙂
        De exemplu:
        Despre Cezar s-a spus că a fost amantul tuturor femeilor şi amanta tuturor bărbaţilor.
        Despre Alexandru Macedon s-a spus că a fost păpuşa Diadohilor care şi-au împărţit Imperiul după moartea sa misterioasă.
        Despre Napoleon Bonaparte s-au spus vrute şi nevrute. Cert este că a avut o ascensiune fulminantă şi o decădere pe măsură.
        Noi, oamenii, avem nevoie de poveşti. Adevărate sau nu, aproape că nu mai contează…
        NU? 🙂

        Apreciază

Lasă un răspuns

