Parfumul muntelui

 

http://www.youtube.com/watch?v=53RF2rJ4ZlA   

 

 

M-am tot gândit ce aș vrea să scriu în legătură cu parfumul muntelui. Ei bine, îmi doresc ca atunci când voi fi pensionară să ajung în Peru. Sunt una dintre persoanele care a citit cu sufletul la gură „Profetiile de la Celestine”. Mi-am închipuit alături de scriitor cum, în vârful muntelui și în parfumul inconfundabil al muntelui cunosc iluminarea. Acesta este parfumul la care visez.Mirela știu că este cu întârziere dar până și avioanele nu ajung totdeauna la timp.

Publicat în Fără categorie

35 de gânduri despre „Parfumul muntelui

  1. Draga Carmen, suntem , parca, mai ocupati decat oricand, asa ca nu numai ca intelegem intarzierile, dar uite ca ne bucuram – eu cu siguranta – de fiecare poveste parfumata. Frumoase imagini , frumoase acorduri muzicale!
    Nu e sigur ca va trebui sa astepti pensionarea pentru a ajunge in Peru. Mereu credem ca e pentru..altii, recunosc ca si mie imi vine greu sa visez, dar ce ne-am face fara visele noastre!? Abia astept sa ne povestesti despre parfumul muntilor peruvieni! Max Peter a lansat o tema superba, Parfum de tablouri, pentru sambata urmatoare. Te asteptam cu totii, cand ai timp, ca e mare criza de timp si la noi. Numai bine! 🙂

    Apreciază

  2. Eu ma gandeam sa plec in Brazilia,Argentina,Chile,paraguay,uruguay,peru,ecuador.
    Costa cam 3800 euro.Dar am pleca 3.S-ar putea sa plecam in martie sau octombrie.Doar atunci se pleaca.

    Apreciază

  3. Ce frumoase sunt povestile parfumate, atunci cand avioanele totusi aterizeaza pe pista si toti pasagerii isi impartasesc impresiile de calatorie!
    Eu nu am mai prins cursa acestei povesti parfumate.
    Timpul a impiedicat chiar decolarea… 😆

    Apreciază

  4. VA OFER O CALATORIE IN UNIVERSUL SIMBOLIC AL GANDIRII INDIENE , SAU AL POEZIEI LUI RABINDRANATH TAGORE !
    IAR LUMINA SOLARA A MUNTILOR , SA VA FIE CA O ICOANA PROTECTOARE A MAICII DOMNULUI !
    ACEASTA ICOANA SA VA POARTE ATAT IN MULT DORITUL PERU , CAT SI IN MUNTII HIMALAYA , MUNTELE ATHOS , MUNTELE SINAI .
    PISCURILE SA VA INCANTE SUFLETUL DE DRAGOSTE , FRUMUSETE , SPERANTA SPRE O CALATORIE MISTICA DE NEUITAT !
    CU DEOSEBITA STIMA DOAMNA CARMEN !

    Apreciază

Lasă un răspuns

