Din nou despre evaluarea inițială

CÂND ERA MINISTRU ÎN ANUL 2009 DOAMNA ANDRONESCU I-A FĂCUT ELEVI DE LICEU ȘI PE CEI CARE ERAU ÎN S.A.M.-URI
”TESTE INITIALE. Detalii

1) Directorul scolii ne-a anuntat ca nu ne poate „sponsoriza” cu copii xerox pentru toate testele initiale pentru toti cei 1700 elevi din scoala. Colegii mei au inteles ca trebuie sa scoata din buzunar, ceea ce au si facut.(??!!)
2) Neavand un copiator pentru public in scoala, in fiecare pauza profesorii alergau intr-un suflet pana la cel mai apropiat copiator (in piata alaturata), cu banii din bugetul propriu, si ajungeau inapoi transpirati si prafuiti, numai buni de intrat la clasa.
3) Unii au cerut bani de la elevi pentru copiile xerox, pe care apoi le-au refolosit la o clasa paralela!!!???
4) Dupa 3-4 teste intr-o zi, tratate mai mult sau mai putin superficial, unii elevi au refuzat sa mai scrie ceva in testele cu pricina („Daca tot nu se pun note, mi se rupe!”). Bani si energie aruncate pe apa sambetei, nu?
5) O colega intra la un moment dat in cancelarie cu un nou teanc de teste semi-completate, le pune cu obida peste teancul-mama si intreaba descumpanita: „Si eu cu astea ce fac dupa…?” Raspuns: „Le pui la portofoliul personal!”
6) La limbi moderne testul e irelevant pentru elevii care urmeaza sa sustina ex. de BAC care are cu TOTUL ALTA STRUCTURA!
7) Toate testele astea trebuie corectate si analizate individual pana la nu-stiu-ce data. Nota: unii profesori au cate 300, 500, chiar 700 de elevi. Cat inseamna asta in TIMP de corectare? pai, sa zicem 300×2′(sa zicem)=600′(10h)

Ar mai fi si alte aspecte ale tabloului jalnic cu tema TESTE INITIALE. Dar avem si alte lucruri de facut, nu? Si apoi, nu e decat inca unul dintre copiii nascuti morti ai unui minister de pe alta planeta, care in loc sa ORGANIZEZE un SISTEM nu face decat sa mai adauge cate o rotita patrata unui mecanism (care dealtfel necesita reglaje extrem de fine) in agonie prelungita.

Va rog, daca mai aveti si alte „momente” ale acestei odisee, comentati ! ”

http://liviumarianpop.blogspot.com/2011/10/teste-initiale-detalii.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+Liviumarianpop+%28LIVIUMARIANPOP+…+++++++++++….Numai+persoanele+educate+pot+fi+libere%29&utm_content=Yahoo%21+Mail

Foto provine , și îi mulțumesc mult pentru bunăvoință , de la http://karikaturapolitika.wordpress.com/

55 de gânduri despre „Din nou despre evaluarea inițială

  1. Daca liceul era obligatoriu,a facut bine Andronescu ca i-a tras si pe ceilalti.Unii chiar au reusit.Eu vroiam sa ma fac mecanic de locomotiva.Mi-au placut trenurile foarte mult.Mi-ar fi placut sa conduc trenuri.

    Apreciază

    1. Foști elevi de-ai mei care abia dacă au învățat tabla înmulțirii până în clasa a- VIII- a, cu dizabilități, unii cu acte alții nu, sunt elevi de liceu. Nu pot să învețe chiar dacă ar vrea. Asta e problema ! Erau buni pentru o meserie nu pentru bac.

      Apreciază

  2. După zece ani de vechime în învăţământ, am plecat din sistem.
    Au fost momente când am simţit nostalgii… Dar când aud prin presă ce se mai întâmplă sau când citesc câte un articol aşa ca acesta, îmi spun că am făcut bine.
    Nu doar că îşi bat joc de profesori şi elevi, am ajuns la concluzia ( paranoică?) de nestrămutat că cineva urmăreşte să distrugă generaţia tânără.

    Apreciază

      1. Nu e corect ce s-a facut cu aceste camere video.In unele licee au fost, in unele nu…atunci sa mai dea bacul inca o data si cei ce au facut facultate.De ce nu se anuleaza licenta?De ce nu sunt dati afara de la munca?Ai bagat camere video,toti trebuie sa dea bacul astfel.E discriminare,unii au avut noroc si au copiat pentru ca nu erau camere.E idiotenie mare cu aceste camere.

        Apreciază

  3. Vrei sa ii termini pe cei ce dau bac-ul si sa arati ca nu sunt in stare de nimic,e foarte usor,dar care e solutia?Funeriu trebuia sa vina cu solutii.A vrut sa arate ca scoala din Romania e sub Franta.Deja Funeriu e dat in judecata.Are de platit intr-un prim proces 60.000 lei.Ce se va intampla cand va fi dat in judecata de cel putin 20 insi,nu zic mii de oameni?Una se pare ca e chiar E. Andronescu.

    Apreciază

      1. Eram prin clasa a opta când mergeam la niște verișori mai mici decât mine ca să explic la matematică.
        Mă minunam de faptul că nu pricep și nu învață.

        Bunicul meu , fost ofițer în armata regală , mi-a spus că nu toți se fac ofițeri.
        ” E nevoie și de ordonanțe .”
        Chiar acum aceeași problemă e ridicată pe B1 TV.

        Apreciază

  4. nu se pun note – nu acesta era scopul testelor. profesorii trebuiau sa-i motiveze pe copii sa scrie, sa le zica ca se va tine cont de acele evaluari – era decizia lor. dar bag seama ca insisi profesorii sa-u demobilizat de buna voie (dau si ei un sut sistemului?).

    Apreciază

    1. am o greseala de tastare „sa-u” in loc de „s-au” – imi cer scuze (graba). esenta ramane aceeasi – cea a mobilizarii profesorilor. cu profesori demobilizati, copiii de abia asteapta pretextul de a nu face nimica. nu-i bai, este loc in caramidarii pe intreg teritoriul tarii.

      Apreciază

      1. Victor, eu sunt mobilizată.

        Dacă vei avea răbdarea necesară ca să citești ce-am scris :
        http://2010poianacopaceni.wordpress.com/2011/07/04/despartire/ ai să vezi că elevii nu vor să învețe iar părinții lor, oameni inconștienți , îi susțin.
        Într-un cuvânt m-am supărat și m-am hotărât să mă transfer de la școala unde lucram pentru că părinții s-au plâns că le epuizez copii cu matematica. Pe degeaba la școală. Ore în plus neplătite de stat.

        Să revin la problemă. Sunt copii care nu pot să înțeleagă ce le predai. Am avut elevi cărora le-am spus de zeci de ori aceleași definiții , în gimnaziu, iar acum sunt elevi de liceu și nu le știu.
        Astăzi am descoperit un elev de-a zecea care nu știe tabla înmulțirii.

        Este vorba de IQ. Științific demonstrat. Ei bine , aceia și cei care nu vor să învețe trebuiau să facă o școală de meserii. Nu trebuiau să dea bacalaureatul.

        Funeriu nu cunoaște situația pentru că nu a lucrat în sistem. Cei din minister, care sunt de peste 22 ani angajați acolo ar fi trebuit să-i prezinte situația adevărată.

        Cât privește testele inițiale, repet, eu oricum, pentru mine, le dădeam. Toți cei de matematică și limba română o făceam. Numai la clasele de început de ciclu. Eu, fiind nouă în școală, mi-aș fi luat măsura de precauție și l-aș fi dat la toate clasele.

        Dând câte 6 testări pe zi elevii s-au blocat, n-au mai repetat nimic și nici nu s-au omorât cu scrisul.

        Apreciază

      1. Acesta este un comentariu la un material la mine pe blog – unde se demonstreaza cum este cu criza asta de supra-productie de oameni educati si cum elevii sunt distrusi din clasele primare de ajung sa nu mai stie sa invete (si multe altele):

        Apreciază

    1. Cei care nu sunt din sistem nu cunosc câte încălcări s-au făcut.
      Noi , în școală, ne-am descurcat. Am scos bani din buzunar , toți profesorii, și am cumpărat un cartuș nou pentru xeroxul școlii
      Tratez subiectul pentru că nimeni nu ne apără. Nimeni nu știe, decât noi dascălii, că din 12 septembrie
      muncim câte 14-16 ore zilnic. Plus sâmbăta și dumineca.
      Fiul meu muncește mult dar pe un salariu dublu.

      Apreciază

  5. eu nu înțeleg de ce se vorbește atât de mult de Funeriu în astfel de chestiuni.
    el este unul singur.
    da, e cel mai de sus, dar este unul singur.
    pe de o parte, nu el decide/reglează/controlează totul.
    pe de altă parte, și când decide el, pune în operă cu totul altcineva.
    toate aceste disfuncții țin de armata de funcționari din minister, de la secretarii de stat până la inspectorii fără funcții de conducere (sau chiar până la directorii școlilor).
    iar comportamentul acestora nu poate fi reglat de ministru în câteva luni – în primul rând, un ministru nici nu apucă să afle despre toate aceste stângăcii.

    în altă ordine de idei, mă crucesc când citesc că Funeriu, prin faptul că dorește o evaluare corectă a cunoștințelor elevilor, „vrea să îi termine pe cei care dau bac-ul”.
    măcar hoțul este de înțeles: fură pentru a avea.
    în schimb, cel care admiră hoțul și plânge că n-a fost lăsat să fure chiar nu este de înțeles.
    Dumnezeu cu mila!

    sau, citez, „Funeriu are asa o fatza de…aoleo sa nu il jignesc.Nu pot face asta.Nu sunt in stare.”
    vai de mine, câtă gingășie, autorul acestor propoziții nu e în stare să jignească.
    asta după ce îl jignește în cel mai mârlănesc mod, pomenind de fața sa în acest context și incriminând-o.

    ori: „de unde ai scos-o ca funeriu si-a dat licenta in chimie cu rezultate foarte bune? Eu ma cam indoiesc!”
    tovarășe, Funeriu nu că și-a dat licența în chimie cu rezultate foarte bune, dar el chiar a făcut un doctorat în chimie, cu rezultate foarte bune.
    și a avut ca conducător de doctorat un ditamai deținător de premiul Nobel.
    aveți idee ce înseamnă asta?
    eu, licențiat în economie fiind, mi-aș da câțiva ani din viață doar pentru a ajunge să schimb două vorbe, pe teme de economie, cu un laureat al Nobel-ului pentru economie.
    să-mi spun părerea în acel domeniu, iar cel premiat cu Nobel să fie atent la părerea mea, câteva minute.
    ori măcar să am o discuție de specialitate cu o somitate internațională în domeniu, fără Nobel.
    acest Funeriu nu doar că a avut o discuție, ci chiar a făcut o cercetare împreună cu un deținător de Nobel.
    a elaborat o teză cu care acum deținătorul de Nobel se mândrește.
    lucru, se pare, lipsit de semnificație pentru marele cugetător mioritic, care se îndoiește și de faptul că Funeriu și-a luat licența, ba chiar și de faptul că și-ar fi luat bac-ul.

    asta este – dacă așa gândim, ne merităm soarta.

    Apreciază

  6. dragii mei, fara suparare, daca nu e din sistem, ce cauta in el? De ce a fost numit pe criterii politice? Daca e asa inteligent si scolit si cu doctorat, de ce nu stie nici macar sa vb corect romaneste?? Ca a stat prea mult in franta? De ce nu poate sa se exprime liber si sa duca o discutie? Se impleticeste in cuvinte, se balbaie, nu are replica la acuze! Ii scriu consilierii textele! Voi chiar nu stiti ca cvurile si performantele se pot falsifica? Si-a gasit si el laudatorii deodata!

    Apreciază

    1. Aveti dreptate,nu este din SISTEM ! Sistemul la care faceti referire ne arata unde s-a ajuns. Cred ca DF va fi indepartat in scurt timp.Sunt multe sute de milioane de euro,care intrau in buzunarele POLITICIENILOR care predau si la aceste facultati.M-am plictisit sa caut pe „goagal„ cati dintre parlamentari predau si la facultatile particulare. Am o cunostinta;cantaret.,devenit consilier judetean.A absolvit dreptul la ID. Cu siguranta ar pica bacalaureatul la limba romana. Ca exemplificare,aveti CV ul unui politician,care mai are putin si intra in sistem( educational).Vedeti anii de absolvire. Imi cer scuze pentru lunga postare,dar nu pot sa mai tac!

      Cătălin VOICU
      Curriculum Vitae

      (…)
      Studii şi specializări

      1986 – Şcoala militară de ofiţeri activi de transmisiuni, Sibiu;

      1997 – Facultatea de ingineria mediului, Bucureşti;

      1999 – Facultatea de drept, Academia de Poliţie, Bucureşti;

      2000 – curs postuniversitar “Ştiinţe poliţieneşti”;

      2003 – înscris la doctorat.
      Activitate profesională

      1986 – 1997 – ofiţer activ;
      1998 – director general adjunct societate privată;
      1999 – 2001 – consilier, Camera Deputaţilor;
      2001 – 2004 – consilier, Administraţia Prezidenţială;
      din 2000 – avocat Baroul Bucureşti (activitate suspendată).

      Distincţii, decoraţii

      Ordinul Virtutea Militară în grad de Comandor;
      Ordinul Virtutea Militară în grad de Cavaler.

      Apreciază

    2. și ce-i dacă nu provine din sistem?
      cu atât mai bine: provine dintr-un sistem mai bun, cel francez.

      de ce a fost numit pe criterii politice?
      din aceleași motive pentru care au fost numiți, pe criterii politice, toți ceilalți miniștri (inclusiv ai educației).
      este foarte funny să ne deranjeze numirea acestui ministru pe criterii politice, câtă vreme în toată lumea, toți miniștrii sunt numiți pe criterii politice (în toată lumea guvernele sunt constituite politic, ca urmare a majorității politice din parlament).

      de ce nu știe vorbi corect românește?
      nu, zău? chiar nu știe?

      se împleticește? se bâlbâie?
      OK, și?
      ce relevanță au aceste lucruri?
      nu are replică la acuze? dar ce-ar trebui să facă, să arunce și el cu lături, după modelul mioritic? firește că nu are replică la acuzele mârlănești, pentru că provine dintr-un alt tip de sistem.

      îi scriu consilierii textele?
      da, și?
      care ministru/președinte etc. din lumea asta își scrie singur discursurile?

      se pot falsifica CV-urile și performanțele?
      nu, zău?
      înainte de toate: și cam care ar fi motivele să credem că și-a falsificat CV-ul?
      un argument, măcar?

      ia uitați-vă aici: http://www.pnas.org/content/98/19/10546.full.pdf.
      saitul îi aparține Academiei Naționale de Științe, din SUA.
      dar poate o fi falsificat Funeriu saitul, cine știe?
      articolul respectiv este semnat așa: „Daniel P. Funeriu, Kari Rissanen, and Jean-Marie P. Lehn”.
      apare în listele bibliografice ca „Funeriu et al.”, adică „Funeriu și alții”.
      îl vedeți acolo și pe Jean-Marie P. Lehn?
      a fost conducătorul de doctorat al lui Funeriu, deținător de Nobel.
      îl găsiți și pe saitul acestui premiu, Nobelprize.org.
      dar, cine știe, o fi falsificat Funeriu acel sait.
      așadar, deținătorul de Nobel apare la „et al.”, într-un articol unde Funeriu e prim autor.
      aveți idee ce înseamnă asta?
      puteți numi un alt cercetător român, în activitate în acest moment, care să aibă trecut un deținător de Nobel la categoria „și alții” într-o lucrare de specialitate?
      mă rog, probabil că Funeriu le-a falsificat tuturor CV-urile și performanțele, să pară mai slabe decât ale lui.

      Apreciază

    1. zău?
      reacționați la fel când, de pildă, Andronescu folosește exprimări de genul „cutare are expertiză”?
      probabil că dvs. nici nu vă dați seama care-i baiul – „expertiză” înseamnă cu totul altceva decât crede d-na Andronescu.
      și în cazul dânsei e vorba de cunoaște eronată, nu de o greșeală de moment, precum în cazul lui Funeriu.
      cunoașteți vreun ministru care să facă deloc greșeli?
      eu nu cunosc.
      vreți să vă arăt 10 lucrări universitare în care e scris „similarități” în loc de „similitudini”?
      sau „disfuncționalități” în loc de „disfuncții”?
      să nu mai vorbesc de „nivele” în loc de „niveluri”, greșeală care apare în sute și mii de lucrări ale profesorilor universitari.
      chiar e atât de gravă acea greșeală lexicală?
      chiar are vreo relevanță, cât de mică, pentru reformele pe care ministrul trebuie să le conducă?

      Apreciază

      1. eu cred că we are chasing wild geese! stăm în fața televizoarelor cu pixul în mână să notăm ce greșeli a mai făcut câte un ministru (model luat de la cârcotași) O fi fost distractiv la început. acum, însă, deja ar trebui să mergem la nivelul următor.
        Dacă unul repetă la infinit greșeala, înseamnă că e clar ce fel de om este, deci care e scopul să tot vorbim despre asta? Par afectați cei în cauză de campaniile astea? Nu. deci nu e eficientă metoda, Dacă e o întâmplare, e posibil să fie alte cauze de vină, cred că avem cu toții greșelile noastre în exprimare. uneori tindem să devenim niște domni Goe care corectează cu multă importanță „mariner”-ul celor două dame.

        Apreciază

      2. Fiecare greșim din diverse motive, S-a văzut clar că până și o astfel de greșeală este tratată politic atunci când Eba a spus ” succesuri”, ceea ce imediat a îndreptat revenind și spunând succese , e drept că această parte de filmare nu a mai fost dată, în schimb când senatorul Dan Voiculescu a greșit , l-am auzit eu , spunând ” autostrade ” în loc de autostrăzi nimeni nu a repetat la infinit.

        Adevărata vină a ministrului Funeriu este că ” n-a mâncat salam cu soia ” în România.

        Chiar eu l-am condamnat toată vara , considerându-l comunist , pentru că a cerut reintroducerea uniformelor.
        Am realizat abia anul acesta când , nou transferată la un grup școlar, am văzut cu mare stupoare cum vin elevii la școală. Fetele , marea majoritate, parcă pleacă la agățat iar băieții arată , cu părul dat cu gel precum cocalarii , ca niște derbedei. Cercei în urechi la băieți și piercing -uri în diverse locuri , la vedere, și la unii și la alții.

        Aproape că mă suspectez pe mine, abia acum, de o mentalitate comunistă.

        Când le văd cu părul despletit și lăsat pe spate până în brâu, ca Ileana Cosânzeana, cu unghiile colorate ca Monica, Senzuala și celelalte ”vedete de tv.” dar descopăr că nu cunosc tabla înmulțirii mă gândesc că scopul venirii lor la școală este doar acela de a -și găsi un viitor soț.
        O colegă e bolnavă. În concediu medical. Ieri am fost la una din clasele ei. Cred că elevii veniseră la școală cu băutură.I-am văzut bând dintr-un bidon. Dacă ar fi fost apă sau suc n-ar fi negat existența lui. Nu voiau să stea la școală, e vorba de o clasă de a XI a, și a trebuit să insist destul de mult ca să deschidă caietele și să scrie.

        Apreciază

      3. « Fiecare greșim din diverse motive »
        .
        și încă cum 🙂
        într-un seminar, aveam într-o problemă „∑p” și în loc de „sumă de p” am pronunțat „supă de m” (probabil că unii deduc de aici că mi-am falsificat diploma de licență).
        sau, explicând salarizarea în acord colectiv, am spus că „dacă-ți termini sarcinile înaintea mea, vin și te ajut” (în loc de „vii și mă ajuți (să le termin și eu)”).
        și cine știe câte alte greșeli am făcut, de unele probabil că nici nu mi-am dat seama.
        iar soția mea (profă de generală) a scos o perlă și mai mare: în loc de „ar fi putut fi” a pronunțat „ar fi futut pi”.
        .
        în privința lui succesuri: nici măcar nu este greșit.
        cuvântul succes are două forme de plural acceptate: cea veche, succesuri, și cea nouă, succese.
        în schimb, nu există forma serviciuri, folosită de Crin Antonescu.
        da, cel care a ironizat de zeci de ori (în public) folosirea de către EBA a unei forme învechite, dar corecte, a folosit un plural greșit.
        firește, de el nu se face haz în presă.
        ceea ce mi se pare perfect normal – e normal să greșești.
        însă dacă aceeași presă face haz de faptul că fata lui Băsescu a zis succesuri, înseamnă că este o presă formată din oameni fără onoare.
        nu c-ar fi o surpriză.
        .
        adevărata vină a lui Funeriu nu-i că „n-a mâncat salam cu soia”, ci sunt două:
        1. este din PDL, motiv pentru care este înjurat „din oficiu” de către jumătate din țară;
        2. a lansat reforma în învățământ, lucru care-i deranjează pe mulți, aceștia pierzând influență, bani, feude etc.
        bac-ul acesta a fost o bombă aruncată în sediul mafiei, iar acum mafia contraatacă.

        Apreciază

  7. Ieri mă salută apăsat cineva, mă uit, spun- Precis mi-ai fost elev! îi rețin pe toți copiii care „aveau ceva de spus”.
    Pe el nu mi-l aminteam. Îmi dă câteva detalii- cine era cel mai bun la română, cine …etc.
    ”Îl recuperez ”din memorie. – fost corigent, acum student la comunicare. Să scriu pe silabe?

    Apreciază

      1. Vericule,
        Știu și eu dascăli care nedreptățesc elevi. Băiatul despre care am povestit , cel care acum este inginer, era sărac lipit iar învățătoarea îl trata ca pe un prost. Sunt bucuroasă pentru faptul că eu i-am văzut capacitatea și mai mult cu forța l-am obligat să învețe. El recunoaște că l-am încurajat.

        Dar, cred eu , majoritatea sunt devotați acestei profesiuni. :mrgreen:

        Apreciază

    1. @incertitudini ,

      Da. Sunt situații și situații. Am avut un elev care ar fi putut să învețe dar era leneș. L-am lăsat corigent pe vară în clasa a VII a. A învățat iar în clasa a VIII a a fost printre cei mai buni și a mers la liceu. Nu la un liceu prea bun dar astăzi este inginer petrolist. Alții, care nu prea învățau pentru că nu puteau , sunt studenți la facultăți private. Bacalaureatul de anul acesta m-a lămurit și pe mine cum au putut ei să termine unliceu.

      Apreciază

  8. Asta este rezultatul invatamantului funerist. Daca un copil este tuns sau indemnat sa se tunda, de catre profesoara o mie de voci proaste fac harmalaie s-o dea afara. Eu in liceu am fost tuns de doua ori „la zero” pentru abateri disciplinare. Totusi nu m-am simtit frustrat. Am ajuns la pensie, bine cotat profesional, fara sa fac puscarie. Deci si aceste masuri punitive au un efect benefic. Prea au fost bagati profesorii sub talpa unor parinti care nu prea stiu sa isi educe odraslele, insa au preentii de la scoala.

    Apreciază

    1. @Popațeapă,

      Să nu exagerăm. E vorba despre drepturile copilului, drepturi pe care nu le-a scris Funeriu.

      Astăzi o elevă a încercat să se sinucidă luând pastile. Colegele ei îmi povesteau că părinții i-au făcut toate pofetele iar ieri, nu cunosc motivul, au certat-o. Rezultatul ? A avut noroc că prietenele ei, colege de clasă, au anunțat în timp util pe diriginta clasei și a fost chemată salvarea.

      Apreciază

  9. numai pdlisti pe blogul asta, in frunte cu dura lex! Se vede de la o posta! Daca ati ajuns sa o mangaiati pe cap pe „superba” dra europarlamentar Basescu, ati cazut in cap! Ce profesor esti dura lex? Ce sa mai zic de geniala afirmatie a sotiei tale?

    Apreciază

    1. Paul, nu suntem PDL-iști ci oameni care încercăm să analizăm cu bun simț ce se întâmplă în viața noastră socială și politică .
      Eu însămi sunt nemulțumită și am scris ” Viața de sclav pe domeniul ministrului Funeriu mă duce cu gândul la o PLIMBARE PARFUMATĂ LA MARGINEA PĂDURII ” dar nu trebuie să cădem în extreme.

      O găsești la : https://dictaturajustitiei.wordpress.com/2011/10/08/4561/#comment-4136

      Apreciază

    2. ți-aș spune că un om civilizat discută idei, nu vorbește despre partenerii de discuție.
      dar mă tem că nu prea are rost.
      .
      ți-aș spune și că valoarea de adevăr a unei afirmații nu are legătură cu persoana care o spune.
      dar, iarăși, mă temă că nu prea are rost.
      .
      acum, dacă discuți într-un mod necivilizat și ai un discurs total lipsit de logică, eu nu mai are rost să zic nimic.
      dacă pentru tine observația că forma succesuri este atestată în dicționare înseamnă a o mângâia pe cap pe d-ra Băsescu,
      sau dacă ironizezi o bâlbâială a soției mele ca și cum ar fi afirmat, intenționat, o inepție,
      mie nu-mi mai rămâne decât să-mi exprim regretul că mi-am consumat câteva secunde discutând cu tine.
      eram incomparabil mai câștigat dacă stăteam de povești cu studenții, că ei sunt și civilizați și au și logică.
      .
      toate cele bune!

      Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s