Deputații noștri dorm în parlament ?

Am fi putut să îl iubim cu toții dacă și-ar fi văzut de meseria pe care o știa

Nu mai comentez. Veți găsi un articol pertinent la adresa :

http://sareinochi.wordpress.com/2011/06/09/o-comedie-cu-deputatul-psd-victor-socaciu-parca-dublata-de-iirina-nistor-da%e2%80%99-multi-neterminati-am-trimis-in-parlament/#comment-2812

Nu pot să înțeleg ce caută unii oameni , despre care am fi rămas cu o amintire frumoasă, în Parlamentul României ? Cum pot acești cetățeni  să ne hotărască viitorul nostru , al copiilor și copiilor copiilor noștri când ei nu sunt în stare să își voteze propriul proiect de lege ? Ce credibilitate pot avea argumentele lor? Vă rog să -l ascultați și să vă minunați .

http://videonews.antena3.ro/action/viewvideo/808673/Dublarea-filmelor-in-limba-romana-proiect-respins-de-Camera-Deputatilor-Victor-Socaciu-a-respins-o-si-el/

Publicat în Fără categorie

46 de gânduri despre „Deputații noștri dorm în parlament ?

    1. Mie mi se pare incredibil. Ia bani frumoși pe care îi primesc ca salariu, indemnizații. Apar la televizor și ne vorbesc despre faptul că le este milă de noi pentru că suntem prost plătiți. Aș fi mai bucuroasă dacă în loc de vorbe ar da dovadă de conștiinciozitate acolo unde lucrează politicienii noștri. Indiferent de culoarea lor politică.

      Apreciază

  1. @ Doamna Carmen,
    Să mă ierte DUMNEZEU , dumneavoastră si distinsii dvs. cititori dar, nu numai că sunt de acord cu cele spuse dar si subscriu in totalitate si, dacă-mi permiteti as adăuga ceva in plus : toti parlamentarii , europarlamentarii , consilierii prezidentiali, consilierii ministeriali, secretarii de stat si ministrii proveniti din băieti si fete de bani gata, cu bacul luat după ani buni de la terminarea liceului si asa pe spagă, tâmplari, tambalagii, cântăreti, prezentatori de stiri, dansatori de geamparale si manele, vaporeni , scriitori si oieri, sunt oaia neagră a clasei politice din ROMÂNIA si cei care ne fac de rusine peste hotare când, si după fituică, tot gresit gramatical vorbesc !
    Nu degeaba proverbul spune : „ Omul potrivit la locul potrivit ” ! Dar, cum suntem in ROMÂNIA , e posibil orice :..( http://aliosapopovici.wordpress.com/2009/04/21/la-noi-ca-la-nimeni ) !
    N-ar fi bai cu „ vai de mama lui ” dar, e „ vai de noi ” vorba lui GINA !
    Distractie plăcută la banchetul de absolvire a unei noi promotii de elevi !
    Cu stimă si respect, Alioșa.

    Apreciază

  2. iN Spania asa au facut au si cind si-au dat seama ca au gresit desi este cam tirziu,au inceput sa bage desene animate si in engleza nepotica mea de 4 ani a invatat cuvinte englezesti de la desene, si mai nou am vazut ca au si licee de se preda doar in engleza,in rest sin afoni la engleza daca te duci ca turist in Barcelona si vrei sa inmtrebi ceva in engleza in bar rar gasesti,care stiu engleza,poate sint straini,iar pe strada poate ai norocul sa intrebi tot un turist,cea ce propune acest mare mic politician este o rusine adresata tineretului din tara ,dobitocul asta vrea sa ne intoarca inapoi cu 20-30 de ani.

    Apreciază

    1. da, e adevărat!
      am fost implicați înbtr-un proiect multilateral și am avut ocazia să colaborăm cu spanioli. ei recunosc că au problemă în privința asimilării limbii engleze. Chiar profesorii de engleză au această problemă. au fost șocați că elevii noștri vorbeau engleză, italiană și spaniolă atât de bine.
      conservarea limbii materne e una, îndobitocirea prin metode de genul, e altceva.

      Apreciază

      1. Nu am știut de existența unui astfel de proiect. Mamele elevilor mei s-au adaptat ușor în Italia și Spania. Și mă refer la persoane care în marea lor majoritate nu au absolvit decât 8 clase gimnaziale.

        Apreciază

      2. e vorba de proiecte Comenius. foarte bune daca ai noroc sa prinzi. ma rog, cap și noroc 🙂
        sunt foarte comozi. probabil pt ca spaniola e o limbă destul de vorbită. Dacă ar fi avut dezavantajul (?!) să aibă o limbă ca a noastră, mai puțin internaționalizată, poate altfel ar fi stat treaba și la ei.

        Apreciază

      3. Mie mi se pare că nu fac nimic deosebit.

        Când eram nemăritată nu invidiam persoanele bogate ci doar femeile însărcinate.( Nici acum nu-i invidiez.) Mi-era teamă că eu nu voi putea să am copii și îi mulțumesc că mi -a dat.

        Apreciază

      1. Apropo să vedeţi cum vedeam eu pe vremuri la Unguri cum vorbea Sfântul în ungureşte făceai pe tine de râs.Io înţelegeam ce spune da era panaramă râdeam cu lacrimi mai ales că le văzusem şi original nu se poate spune în cuvinte cum suna . 🙂

        Apreciază

Lasă un răspuns

