Nu am încredere deloc în Inspectoratul Şcolar Judeţean Prahova

Dovada faptului că am coordonat un proiect, pe care de fapt l-am şi conceput, finanţat de către Banca Mondială
Foaie matricolă master
Diploma la absolvirea cursurilor de Management educativ la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative, diplomă ce m-ar fi îndreptăţit să ocup funcţia de director, poate nu în România, în altă ţară!
Certificatul de absolvire al

Gradului I cu nota 10

Am mai povestit, într-o postare anterioară, următoarea întâmplare :

L-am întrebat pe un deputat liberal, când eram prieteni şi nu duşmani, de ce o doamnă inspectoare, care depăşise vârsta pensionării, este încă în funcţie. Mi-a răspuns în modul cel mai sincer: ,, Dacă o punem să te caute în chi….. , o va face.,,

M-am îngrozit. Ăştia, mi-am spus în sinea mea, sunt în stare de orice!

Nu m-am înşelat prea mult.
Când am cerut în mod oficial eliberarea unui document , nu mi l-au dat. Ce au motivat în faţa poliţistului ?

,, Că nu erau convinşi de faptul că documentul mi-ar fi necesar.,,

Că posturile de director sau inspector, se ocupă doar în urma unor manevre politice, cunoaştem cu toţii.

Am verificat. În anul 2008 am candidat la funcţia de director de şcoală şi, pentru că nu trebuia să ocup aceea funcţie, am fost depunctată în modul cel mai ordinar posibil, inspectoratul şcolar preferând la aceea vreme o tânără care avea doar definitivatul.

Eu , nu puteam să ocup un astfel de post, atâta timp, cât aveam absolvit examenul de gradul I cu nota 10 şi Master în Management Educativ la SNSPA.

De ce revin? Pentru că vreau să mă transfer şi, mă aştept, ori să nu fie date ca vacante anumite catedre de matematică ori să fiu depunctată din nou.

Voi scana şi voi posta toate documentele justificative.

O ţară coruptă cu nişte funcţionari…

12 gânduri despre „Nu am încredere deloc în Inspectoratul Şcolar Judeţean Prahova

  1. Mare adevar spui aici Carmen. Am avut o curiozitate si eu de aceeasi natura: am participat la un concurs la o inalta institutie publica si prima intrebare inainte de a-mi depune dosarul a fost:
    – „De la ce partid veniti?”
    -„???? Poftim?” intreb eu mirata.
    – „Pai daca nu v-a trimis PD-L-ul sau PNL-ul, nu aveti nici o sansa sa luati concursul indiferent cat de pregatita sunteti. Se intra doar cu recomandari pe linie de partid”!

    Si asa a fost! Nu-ti zic ce nota rusinoasa mi-au dat si nici ca nu m-au lasat sa fac contestatie. Mi s-a facut greata. De atunci am renuntat sa mai cred in vreun functionar public intrat in institutie pe criterii profesionale! Exceptii gasim printre functionarii vechi, eventual cei care au intrat acolo inainte de ’89 sau imediat dupa.

    Apreciază

    1. Pe mine mă cunosc ce-mi poate capul, nu sunt persoana care să tac, întotdeauna găsesc o modalitate de protest şi, de aceea, nu mi-au spus direct.

      Au încercat să mă împiedice prin tot felul de tertipuri dar, cu legea în mână, m-am contrazis cu ei. Ştiam rezultatul pentru că, persoane mult mai puernice şi influente decât mine, au păţit ceea ce mi s-a întâmplat şi mie.

      În schimb toţi ceilalţi au tăcut şi nimeni nu a reacţionat în vreun fel oficial.

      Cred că ei consideră că nu este de demnitatea lor să reacţioneze.

      Mie îmi pare rău că s-au purtat astfel pentru că, sunt hotărâtă să fac asemeni evreilor care îi caută pe nazişti în toată lumea, până voi muri voi scrie împotriva lor. Chiar dacă oamenii nu au curajul să comenteze pe blog meu ei totuşi află şi , cu timpul, sper că vor deveni mai curajoşi.

      Prin deducţii, din purtarea unor lideri de sindicat locali,coroborând cu inacţiunile sindicale în anumite momente cruciale am dedus că aceştia fac jocuri politice pentru
      obţinerea de avantaje personale. Din 2008 nu mai plătesc cotizaţie la sindicat.Cazul Petcu mi-a întărit convingerea că am avut dreptate.Ca şi alte cazuri.

      Ce nu ştiţi voi, este că în întreaga ţară se face un abuz. Angajaţilor care nu fac parte din sindicat li se opresc bani automat, bani ce merg via inspectorat către sindicat. Am fost nevoită să le arăt Constituţia României şi să îi ameninţ cu un proces. Nu este vorba de infima sumă de 1% reţinută ci de un principiu.

      Apreciază

    2. Vă mulţumesc tuturor celor care aţi avut încredere în cuvântul meu chiar înainte de a vedea dovezile pe care abia acum am reuşit să le postez.

      Nu am obiceiul să mint pentru că minciuna iese în totdeauna la iveală. E mai simplu să spun adevărul.

      Apreciază

  2. NU AR FI TREBUIT , sa – i dea postul de director doamnei cu doar deful dat .
    DE FAPT AR FI TREBUIT DUPA DIPLOMELE , SI PREGATIREA PROFESIONALA A DUMNEAVOASTRA , SA VI – L ACORDE POSTUL DE DIRECTOR IN 2008 .
    IN OCCIDENT , OMUL DE VALOARE SI CU PROBE EVIDENTE DE COMPETENTE PROFESIONALE ARE LOCUL MERITAT !
    DUMNEAVOASTRA , DOAMNA CARMEN SUNTETI UN MODEL AL PROMOVARII CULTURII !
    SI AR FI TREBUIT , SA VA ACORDE ACEST LOC DE DIRECTOR DIN ANUL CU PRICINA !
    DAR DIN PACATE , ROMANIA MAI ARE MULT DE LUPTAT CU BIROCATIA MAFIOTA .
    PANA SA FIE LA GRADUL DE CIVILIZATIE PROFESIONALA SI CULTURALA DE DEZVOLTARE A TARILOR MEMBRE ALE UNIUNII EUROPENE . . .
    LENIN SPUNEA IN MOD RETORIC : ,, INVATATI ! INVATATI ! INVATATI ! ”
    ACEST SLOGAN NU MAI ESTE VALABIL IN ROMANIA …
    MERITUL SI LOCUL PROFESIONAL SE ACORDA DUPA PROVERBUL ROMANILOR : ,, PROST SA FI , NOROC SA AI … ”

    Apreciază

Lasă un răspuns

