DE CE ÎL IUBESC EU PE PREŞEDINTELE ŢĂRII, CEL MAI MARE CONDUCĂTOR AL TUTUROR TIMPURILOR

Dacă răsare soarele sau dacă apune, dacă plouă sau este arşiţă, dacă ninge sau e doar ger aspru, dacă e sufocant de cald sau ne îngeaţă ,, nasul şi picioarele,, dacă este eclipsă de lună sau eclipsă de soare , dacă , îi aud pe cei de la REALITATEA acum, ţăranii nu au apă curentă şi grup sanitar în casă, dacă se fac fructe în pomi sau nu, dacă iarba creşte mare sau se îngălbeneşte şi moare,dacă sunt inundaţii sau crapă pămîntul din cauza secetei, dacă este cutremur sau orice altă calamitate, ei bine orice se întâmplă sau nu Preşedintele Traian Băsescu este vinovat !

De ce râde preşedintele Traian Băsescu ?

De ce a plâns preşedintele Traian Băsescu ?

De ce a dansat preşedintele Traian Băsescu ?

De ce a băut preşedintele Traian Băsescu ?

De ce a ţinut conferinţă de presă preşedintele Traian Băsescu ?

De ce nu face declaraţii de presă preşedintele Traian Băsescu ?
De ce nu ne spune ce urmează să facă preşedintele Traian Băsescu ?

De ce se întâlneşte cu politicienii preşedintele Traian Băsescu ?
De ce nu se întâlneşte cu politicienii preşedintele Traian Băsescu ?

De ce îşi spune părerea preşedintele Traian Băsescu ?

De ce nu îşi spune părerea preşedintele Traian Băsescu ?

De ce nu îl schimbă pe premirul Boc preşedintele Traian Băsescu ?
De ce nu vrea să ne retragem trupele din Irak preşedintele Traian Băsescu ? ?

Cine a provocat această nebunie ? Cine este vinovat de această obsesie ? Păi, în mod sigur preşedintele Traian Băsescu.

20 de gânduri despre „DE CE ÎL IUBESC EU PE PREŞEDINTELE ŢĂRII, CEL MAI MARE CONDUCĂTOR AL TUTUROR TIMPURILOR

  1. Mi se pare normal. Nici mie nu mi-a plăcut Iliescu dar, şi mai antipatic mi-a fost Constantinescu cu toate că l-am votat pe ultimul.
    O obsesie în legătură cu actualul trebuie să recunoaşteţi însă că există.
    Elena Rădescu nu-mi spune nimic. Pe ea nu am cunoscut-o.

    Apreciază

  2. Nici nu-l iubesc şi nici nu mor de dragul lui, dar este um om necesar acestei perioade. Probabil îi vor fi recunoscute meritele după ce apune sau după ce ne vom trezi din adormire, la fel ca şi-n cazul Corneliu Coposu . Cine ştie….

    Apreciază

  3. Seniorul Coposu a stat în închisoare dar ştia că sunt mulţi români care îl înţeleg. Nu era singur.

    Preşedintele Traian Băsescu este într-o situaţie mult mai grea decât în 2007 când a fost suspendat. A fost nevoit să admită luarea unor măsuri de care este conştient că i-au scăzut din popularitate iar propaganda bolşevico-securistă e la fel mare şi acerbă ca în 1990.

    Când aţi realizat valoarea d-lui Coposu ?

    Apreciază

    1. Sincer ?…Odată cu primirea distincţie din partea statului francez de cavaler al legiunii de onoare. Odată ce vezi că primeşte respectiva distincţie îţi pui o samă de întrebări. Nu oricine este nominalizat. Atunci am început să citesc mai multe despre el, despre gulagul suferinţei, despre confesiunea lui… şi multe alte lucruri. Cred că dacă nu se stingea din viaţă, anii 1997-2000 ar fi lăsat o altă amprentă asupra conştiinţei populare. DAR…lucrurile au scăpat de sub control, pentru că am avut în Umilică un preşedinte slab şi-n apropiaţii lui Diaconescu oameni fără experienţă, care şi-au urmărit doar interesul personal şi imediat.

      Apreciază

      1. Mi-ar fi plăcut să fiu jurnalistă pentru că sunt foarte curioasă să văd şi să aud singură , să gândesc cu propria mea minte. În 12 ianuarie 1990, pe la 10 dimineaţa , am fost la Palatul Victoriei şi am dat o declaraţie în scris în care relatam ce se întâmplă în stradă în restul României.. O consilieră a dlui Ion Iliescu a spus că-i va transmite acestuia petiţia. Seara dlul Ion Iliescu a negat că ar cunoaşte realitatea din ţară. Din aceea zi nu am mai crezut niciodată în buna credinţă a sa. Am votat cu Raţiu….

        Apreciază

    1. Eu făcusem o oareşce socoteală şi îmi dădea că aţi avea doar vreo 32 ani Fără probe.

      Mie şi soacrei mele ne plăcea Radu Câmpeanu. Socrul şi soţul meu ne-a lămurit că este mai bine să-l votom pe Raţiu.

      După aceea s-a dovedit că aveau dreptate.Radu Câmpeanu mai colaborase cu unii, cu alţii.

      Apreciază

  4. Este cum nu se poate mai limpede că preşedintele Băsescu a făcut pasul în afara sistemului ticăloşit iar sistemul, luptă pe viaţă şi pe moarte pentru a-şi menţine integritatea i-moralităţii în care se complace.
    Este exact motivul pentru care preşedintele Băsescu se bucură de stima mea, în pofida unor păcate pe care totuşi, le are.

    Apreciază

  5. Pe d-nul Emil Constantinescu l-am votat pentru că aveam încredere în lideri de opinie ca Ana Blandiana, Doina Cornea. Mie îmi plăcea Nicolae Manolescu în acea perioadă.

    L-am votat pe Emil Constantinescu pentru a păstra unitatea opoziţiei.

    Cred că de atunci, din cauza dezamăgirii produse de prestaţia lui Constantinescu, nu am mai votat decât cum m-a dus pe mine capul.

    Când toţi ne-au cerut să îl votăm pe Iliescu la prezidenţiale am preferat să nu mă duc.

    Aveţi dreptate în tot ce susţineţi.

    Apreciază

  6. Ţapul a fost arogant şi s-a îndepărtat de oamenii care l-au adus la putere. La Congresul din 1997 al Alianţei Civice, cred că ştiţi de altfel, a venit şi ne-a spus tuturor celor din sală că dacă îndrăznim să criticăm măsurile luate de către guvernanţi suntem nişte frustraţi. D-na Ana Blandiana într-un interviu dat celor de la Evenimentul Zilei pe B1Tv anul trecut a reamintit dezamăgirea ei în legătură cu Emil Constantinescu .

    Preşedintele Băsescu a fost zic eu mai inteligent. Şi-a păstrat poporul alături şi asta l-a salvat în 2007. Cred că are o inteligenţă nativă şi nu ştie anumite lucruri datorită studierii marilor politicieni.

    PS. Nu ştiu să mă abonez la postările dvs. pentru că sunteţi într-o altă reţea. Poate îmi daţi nişte sfaturi în această privinţă. Mulţumesc!

    Apreciază

Lasă un răspuns

