Cum îşi înfierează magistraţii şeful, cu mânie proletară

Infractorul numărul unu din România, cel mai de dispreţuit judecător nu pentru că este corupt, nu pentru că face trafic de influenţă, nu pentru că favorizează clanurile de mafioţi ci, pentru că în anul 2008, a petrecut şi eventual s-o fi îmbătat !

Cu ideea că în România poţi foarte uşor să pierzi procesele, cu toate că toate probele sunt în favoarea ta , m-am obişnuit.

Nu am de gând să mor de supărare, să mă arunc în gol sau să -mi dau foc şi, de aceea, mi-am propus să am o atitudine activă. În familie, între rude, cu prietenii, colegii şi cunoştinţele, pe stradă, în diferite ocazii şi chiar pe bloguri, nu fac altceva decât să amintesc faptul că ,dacă un magistrat săvârşeşte o infracţiune, colegii de breaslă îl apără străduindu-se să găsească tot felul de motivaţii mai mult sau mai puţin credibile, mai mult sau mai puţin hilare.

Mulţumesc Justiţiei Române pentru că mă ajută să nu mă plictisesc şi să am activitate!

Publicat în Fără categorie

2 gânduri despre „Cum îşi înfierează magistraţii şeful, cu mânie proletară

  1. Aveti perfecta DREPTATE . Nu se mai merita , sa va consumati , pentru actele ilegale savarsite , tocmai de JUSTITIE .
    MACHIAVELLI spunea : ,, SCOPUL SCUZA MIJLOACELE ! ”
    JUSTITIA se ghideaza dupa acest CLISEU .
    In loc sa apere interesele CETATEANULUI incalca fraudulos NORMELE JURIDICE .
    Aparand doar scopurile si interesele unor oameni influenti favorizand
    ACTELE DE CORUPTIE .
    MAFIA ESTE PUSA LA LOC DE CINSTE SI INFILTRATA IN INSTITUTIILE JUDICIARE , FARA SA TINA CONT DE DREPTURILE LEGALE ADUSE CA PROBE DE
    DUMNEAVOASTRA IN PROCESE !
    VA LUPTATI CHIAR CU CARACATITA ,CA IN RENUMITUL FILM ITALIAN :
    ,, LA PIOVRA ” !
    Astfel putem , sa o numim pe JUSTITIE – LA PIOVRA , din pacate …
    ITI ADRESEZ TOATE GANDURILE MELE DE BINE SI SUSTINERE ,DRAGA CARMEN !

    Apreciază

Lasă un răspuns

