Probe :Falsul intelectual al prim-procurorului de Parchetul de pe lângă Judecătoria Vălenii de Munte, Glican Ana Maria

Dacă doamna procuror recunoaşte, de ce a mai fost nevoie să se facă un fals intelectual?

Doamna procuror Otilia Iosifescu recunoaşte tergiversarea

continuarea declaraţiei olografe

Am dat şi declaraţia olografă şi tot nu a fost înregistrată plângerea

Două luni a stat plângerea mea penală neînregistrată de către Parchetul de pe lăngă Judecătoria Vălenii de Munte Pentru procurori a fost absolut normal

Ce nu am încercat? Am cerut strămutarea dosarelor

Să se vadă şi data primirii

Răspunsul primit de procurorul Otilia Iosifescu constituie o altă probă scrisă

Altă probă, primită de la Tribunalul Prahova şi care demonstrează faptul că nu mint

Aceasta este una dintre probele care demonstrează că d-na prim-procuror a săvârşit un fals intelectual

Acesta este falsul intelectual al doamnei prim procuror Glican Ana Maria săvârşit ca să poată fi folosit ca probă în alt proces penal

Sătulă de atâta aşteptare, nu se făcea niciun fel de aşteptare, am înaintat plângere penală

7 Comentarii

FALSUL INTELECTUAL ESTE FALSUL OM . NU ARE NICIO MUSTRARE DE CONSTIINTA DOAMNA GLICAN ANA . . .
ATI FOST OSANDITA CU TOATE PROBELE DOVEDITE DE DUMNEAVOASTRA , DOAMNA CARMEN !
MAI IMPORTANTI AU FOST MARTORII MINCINOSI ADUSI IN FATA INSTANTEI JUDECATORESTI SI NUPURILE PRIMITE DE LA AUTORITATILE JUDICIARE . . .
DUMNEZEU SA ITI CALAUZEASCA PASII CARMEN !
SA INVINGETI PREJUDICIILE COMISE DE AUTORITATILE JUDICIARE ABILITATE SA RESPECTE LEGEA !

Apreciază

Alexandra, n-au existat martori mincinoși în procese. Nimeni n-a avut curajul să mai mintă după ce le-am făcut plângeri.

Apreciază

Pingback: Un comentariu pe care nu cred că-l va posta domnul judecător Cristi Danileț de la CSM « Dictatura justitiei

Reblogged this on Dictatura justitiei and commented:

de ce cred că fostul președinte Traian Băsescu are dreptate

Apreciază

CSM ce a zis?Parchetul General a fost si el informat?

Apreciază

Mi-a fost silă să mă mai adresez lor. Mi-a fost de ajuns să văd atitudinea lui Cristi Danileț. spre deosebire de alții eu nu prea am încredere în justiție.😛

Apreciază

Pingback: Când polițiștii, procurorii și judecătorii constituie grup infracțional « Dictatura justitiei

Lasă un răspuns

