Cât de uşor se greşeşte şi cât de greu se păstrează obiectivitatea

Nu ascund niciodată faptul că nu-l agreez pe domnul Dinu Patriciu.
M-a iritat din clipa în care am aflat că l-a susţinut financiar pe domnul Adrian Năstase şi, când între cele două tururi de scrutin, a afirmat că ar fi preferabil să câştige candidatul stângii. Nu mă va lămuri nimeni că ar fi fost mai bine să-l avem preşedinte pe domnul Năstase. Dacă am avea posibiltatea, ipotetic vorbind, să dăm timpul înapoi eu tot cu Traian Băsescu aş vota.

Prin 2007,a fost singura dată când m-am găsit în apropierea sa, ne-a oferit câte o floare de 8 martie mai multor doamne liberale. Niciodată în viaţa mea, care a depăşit jumătate de secol, nu am citit pe chipul cuiva atâta dispreţ faţă de oamenii simplii şi care nu au reuşit să se îmbogăţească. În clipa în care am putut, am dăruit altcuiva garoafa primită de la mogul.

M-am ferit să afirm că domnul Patriciu ar fi xenofob, ştiu eu ce m-a determinat să cred astfel, şi am căzut în greşeala de a uita să amintesc un fapt meritoriu pentru domnul Dinu Patriciu. ONG-ul său, ,, Fundaţia Dinu Patriciu ,, sponsorizează mai mulţi elevi ai Şcolii cu clasele I-VIII Poiana Căpăceni. Elevi de naţionalitate română.

Ar fi fost incorect din partea mea să nu revin şi să fac public acest fapt. Nu m-aş fi deosebit cu nimic faţă de cei pe care îi critic. Mai multe amânunte despre aceşti elevi voi posta pe blogul ,, Ai şi tu o şansă!,,

Am văzut cu această întâmplare cât de uşor se greşeşte şi cât de greu se păstrează obiectivitatea.

4 Comentarii

Articolul asta nu are decat titlu ?

Apreciază

Este vina mea că nu am scris articolul şi după aceea să îl postez.
Astă seară am pierdut unul şi nu ştiu să îl recuperez.
Comentariul d-voastră a fost la spamuri şi cred că 1/2 oră am stat ca să îl salvez.
Vă rog să îmi scuzaţi nepriceperea.

Când eram studentă la matematică a murit academicianul Gheorghe Vrânceanu.Lucrarea mea de licenţă a avut un capitol şi despre o lucrare a sa : ,, De ce nu ştie John să citească?,,
M-a marcat fără să înţelg că era vorba doar de propagandă comunistă. Datorită fiului am înţeles cât de necesar este computerul.

Apreciază

Reblogged this on Dictatura justitiei and commented:

Amintiri despre Dinu Patriciu

Apreciază

Apreciază

Lasă un răspuns

