De câţiva ani aştept divorţul Adrianei Săftoiu

Nu i-am văzut pe Adriana Săftoiu şi soţul ei Claudiu, pe Elena Udrea şi pe preşedintele Traian Băsescu decât la televizor.

De asemenea, lungă este lista foştilor consilieri prezidenţiali ai preşedintelui Traian Băsescu şi, cu toate acestea, cea mai vocală împotriva actualului locatar al Palatului Cotroceni s-a dovedit a fi doamna Adriana Săftoiu.

Nu se putea să nu mă întreb şi eu, fără a avea vreo sursă de informaţii, făcând doar presupuneri, ce se întâmplă de fapt.

Vă amintiţi cum arăta doamna Săftoiu când nu ajunsese încă consilier prezidenţial? Am căutat o fotografie din acele vremuri şi nu am găsit.

Era o doamnă plinuţă ca şi soţul dânsei, exemplul tipic de soţie iubitoare şi care îşi răsfaţă soţul cu bucate bune.

Nici primarul Traian Băsescu nu arăta precum un ministru de externe sau măcar un ambasador la Londra sau Paris.

Doamna Udrea este numită şi dânsa consilier prezidenţial.

De câte ori o văd pe doamna Elena Udrea mă întreb:

Cum Dumnezeu, poate să stea atâtea ore încălţată în pantofi cu tocuri atât de înalte?
Apoi doamna Săftoiu ne surprinde pe toţi cu silueta pe care o are în urma,bănuiesc , unei cure severe de slăbire.
Apar tot felul de zvonuri în presă după care, doamna Elena Udrea părăseşte postul de la Cotroceni.
1-0 Săftoiu-Udrea

Claudiu Săftoiu face o greşeală impardonabilă, îşi pierde postul de la SIE şi,în mod surprinzător, demisionează şi doamna Adriana Săftoiu.
Cu ce i-a greşit de fapt preşedintele Băsescu? Cred că doar doamna Adriana Săftoiu ştie.

Oricum,de mult dânsa nu mai este doar soţia iubitoare care îşi aşteaptă nerăbdătoare soţul. Cam de pe vremea când a slăbit şi şi-a schimbat ţinuta vestimentară.Adică de câţiva ani buni. Restul este pură întâmplare.

9 Comentarii

Pingback: 2010 in review « Dictatura justitiei

Da, este total adevărat, este cel mai popular post. A fost vizitat de 5594 persoane. Am crezut că românii au o apetenţă pentru divorţuri.Dar nu-i aşa.

Apreciază

säftoaica, avea dece sä fie geloasä. ea este o ratzä cu tartitza la pämant si pe deasupra, intrigantä si trädätoare.

Apreciază

Cum am spus, nu am văzut-o niciodată nici măcar de aproape.
Nu i-am văzut pe viu nici pe preşedintele Băsescu şi nici pe d-na Udrea. Doar am tras nişte concluzii logice care s-au adeverit mai pe urmă.

Apreciază

Despre blonda nu mi-am pus niciodată întrebări.
N-am găsit.
Când vine vorba despre cealaltă doamnă în cauză, am văzut schimbarea!!
Noblesse oblige!!
p.s. parcă se auzise ceva- un bloc străin, un bărbat străin, nu prea-mi sunt limpezi informațiile.

Apreciază

Dacă minte presa mint și eu. Este vorba de soțul fiicei domnului Teodor Meleșcanu, un om de afaceri prosper cu o soție discretă.

Apreciază

Cu ce a greşit Claudiu Săftoiu?
Cu nimic… Doar că, după o vreme, găina se plictiseşte şi …sare gardul …
Madam săftoiu a sărit în curtea lu’ Philip Morris unde s-a împiedicat în biroul lui Peter Imre … (Ginerele lui Meleşcanu)… nesimţitul a preferat nurii actualei neveste (cu niştze decenii mai proaspătă lăsând-o pe sărmana Adriana cu amoarea nesatisfăcută … O informatie de alcov sustine ca Adriana Saftoiu a fost prinsa in flagrant de mai multe ori de sotul său cu un amant, angajat al unei .. cunoscute firme de publicitate dar nu numai … deh… cam rea de muscă şi cu mare apetenţă la … râmă, dar nu e vina ei… aşa s-a născut.
Evident, faptul că soţul ei a fost destul de prost încât să creadă că în faptul că ar avea oarece merite atunci când a fost numit la SIE şi nu faptului că nevastă-sa umbla creanga prin dormitoare ale unor persoane importante, l-a costa …

Legat de Nuţi .. e greşit să fie alăturată Adrianei. la ea a fost vorba de consens… blonda avea nevoie de libertate, cocoşul de o puicuţă mai tânără…
Aici se spune că şi acum îşi mai caută manichiura falsă pe care şi-ar fi pierdut-o în zulufii actualei doamne Cocoş …
De unde concluzia că nu doar bărbaţii trebuie să dea telefon când vin acasă mai repede decât de obicei …

Apreciază

Adriana a gelozit-o pe Nuți și cred că și-a visat mai mult decât un milionar , un mariner 😀
Cât despre unghiile false ale Nuțicăi , mulțumesc pentru informative !😀

Apreciază

Lasă un răspuns

