Azi chiar nu am chef de nimic A treisprezecea zi de grevă a foamei

Ieri am făcut o mare greşeală. Am mers mult pe jos alături de elevii mei. Aseară mi-a fost cumplit de frig pentru că am consumat multe calorii mergând. Multă energie. Mi-am amintit, tremurând de frig, despre cazul unei nemţoaice care, crezând că este plină de energie a făcut greşeala şi a plecat în drumeţie. A fost găsită moartă.

Mă plâng de multe în ţara asta dar, încă o dată, m-am simţit liniştită ştiind că în orice clipă pot suna la 112.

Încă nu mi-am revenit după ziua de ieri.

Nu am chef să ascult ceva, să văd ceva, să citesc ceva şi, mai ales, să înţeleg sau să scriu ceva. Până la urmă, şi mâine este o zi.

Oricum, de mâine o iau de la capăt cu procesele mele.

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

