Procurorul General al Curţii de Apel Ploieşti, domnul Liviu Mihail Tudose are şanse mari să devină procuror DNA A unsprezecea zi de grevă a foamei

De luni de zile, citesc cu uimire rezoluţiile pe care le primesc în urma plângerilor mele penale.

Abia astă seară, ascultând la OTV ce au păţit şi alţi justiţiabili am priceput că de fapt NUP-urile date nejustificat, probele existente la dosar nefiind în favoarea lor, reprezintă un mare atu în CV pentru a fi promovat.

Dacă este adevărat, ceea ce spunea o doamnă de la Timişoara, că domnul procuror Gheorghe Bucşan a dat un NUP în cazul unui fals material, atunci domnul Procurorul General al Curţii de Apel Ploieşti, domnul Liviu Mihail Tudose care a dat mai multe NUP-uri în falsuri intelectuale şi, cel mai grav, a se vedea similitudinea, în cazul unui fals intelectual săvârşit de prim- procurorul Glican Ana Maria de la Procuratura de pe lângă Judecătoria Vălenii de Munte, are şanse mari să devină procuror DNA

II Mulţumesc domnului procuror Gheorghe Bucşan care, prin rezoluţia pe care a dat-o în cazul lui Dan Diaconescu, îmi face mai uşoară zăcerea în pat şi mai puţin plictisitoare.

Se poate oare ca, supărate pe mine, autorităţile să-mi oprească blogul ? Astă seară nu pot să intru pe pagina mea. Scrie că nu există. Am reuşit totuşi să postez pentru că aveam de la prânz o pagină deschisă.

Internet Explorer cannot display the webpage

Publicat în Fără categorie

Ce Kafka, ce Orwell, noi îl avem pe procurorul DNA Bocsan Gheorghe

Rechizitoriu Dan Diaconescu (9 pag.) Aseară am comutat pe OTV. Obosită,fără ochelari doar ascultam.
Din propria experienţă ştiam că procurorii nu-şi motivează rezoluţiile ca la ,,carte,, dar să facă literatură nu mi s-a întâmplat. Dacă ceea ce a citit Dan Diaconescu este adevărat atunci, ar trebui să intrăm cu toţii în stare de ŞOC.

Publicat în Fără categorie