Dăcă nu eşti într-o haită nu exişti . A zecea zi de grevă a foamei

I Mi-ar fi plăcut să zic gaşcă. Suna mai puţin agresiv. Am renunţat totuşi, pentru că organizaţiile actuale din România seamănă mai degrabă cu nişte haite de lupi.

Dacă apare un pericol imediat se adună şi atacă.

Zic organizaţii, şi mă refer la partide politice, sindicate şi aşa zise ONG-uri care servesc partidelor politice, adică, propriilor lor interese şi nu societăţii civile cum ar fi normal.

Orice deviaţie dacă s-ar putea , ar fi tratată de către unii sau alţii , la fel cum a procedat Stalin cu Lev Troţki.

Nu mai sunt vremurile acelea, nu te mai pot ucide fizic, după agresivitatea pe care o demonstrează sunt convinsă că şi-ar dori, ci doar social.

Dacă ai punct de vedere care nu foloseşte unei haite sau alteia te ignoră. Nu exişti.

II

Din păcate, astăzi cu greu am stat la şcoală din cauza unei dureri persistente.Mai am o zi de muncă. Mâine.
Voi reveni asupra acestui subiect atunci când îmi voi reveni.

Publicat în Fără categorie

Un gând despre „Dăcă nu eşti într-o haită nu exişti . A zecea zi de grevă a foamei

  1. SUNT ALATURI DE TINE , SI REGRET MULT NEDREPTATILE LA CARE ESTI SUPUSA ZI DE ZI .
    TOT CE TRAIM ESTE UN HAOS TOTAL .

    LUPTA CU ADEVARUL ESTE MULT MAI APRIGA , DECAT CU IPOCRIZIA .
    IN FINAL VEI INVINGE , DRAGA CARMEN !

    Apreciază

Lasă un răspuns

