Cum au reacţionat autorităţile II

Ce am uitat să amintesc.

Doamna directoare Anişoara Alexe era supărată de faptul că nu l-am anunţat de greva foamei pe domnul primar Gheorghe Tirifon. Cel puţin aşa am auzit-o pe Diana afirmând.

Culmea, culmilor.

Primarul Tirifon săvârşeşte un fals intelectual, poliţia îl scoate bazma curată, procuratură şi justiţia de asemeni, eu sunt supărată pe toţi, inclusiv pe şeful statului că ne-a înşelat aşteptările în legătură cu desfăşurarea proceselor şi eu mă adresam cu o adresă către el!

Doar în cărţi se mai face dreptate!

Mă inspir şi eu din Lumea justiţiei şi scriu ,, vorbe de fumoar,,.

Astăzi, un tânăr îl înjura pe primarul Tirifon.
,, I-am spus şi în faţă ce gândesc. Ştiţi ce am păţit ? Mi s-a făcut observaţie de către cineva că am făcut o mare greşeală. Cică ar fi vecin cu şeful poliţiei judeţului Prahova. Are spatele asigurat.,,

Nu am avut timpul necesar să verific această informaţie. Nici măcar nu ştiu cine este şeful Poliţiei Prahova. Nu am probe dar, dacă este adevărat, înţeleg de ce un inscris oficial semnat şi parafat în care sunt consemnate fapte neadevărate, nu constitue un fals intelectual.

Atunci totul se leagă.

Publicat în Fără categorie

Azi dimineaţă au eliberat- o pe doamna asistentă de la Maternitatea Giuleşti

În şcoala noastră s-au făcut tot felul de lucrări în anii trecuţi.
Am înţeles că sârma de aluminiu nu a fost înlocuită cu sârmă de cupru cum ar fi fost necesar. Oricând se poate întâmpla ca în cazul Maternităţii Giuleşti.

Elevii noştri pot să fugă. Dar dacă mi se întâmplă să fiu la grupul sanitar, să fiu de serviciu pe şcoală şi, Doamne fereşte. şă izbucnească un incediu ?

De fapt, şi nimeni nu recunoşte acest fapt, este foarte riscant să mai lucrezi în instituţiile sărace ale statului. Educaţia şi sănătatea.

Publicat în Fără categorie

Consilierii prezidenţiali îi cenzurează corespondenţa d-lui Preşedinte Traian Băsescu !

I
Nu ştiu câţi români mor zilnic în accidente.
Nu ştiu câţi români mor zilnic fiind bolnavi. Bănuiesc că de ordinul sutelor dacă nu al miilor.
Ce înseamnă un mort în plus pentru autorităţi ? NIMIC.

Mă refer la doamna învăţătoare Cristiana Anghel.
Mă îngrijorează sănătatea dânsei pentru că, în urma experienţei mele din 2008, după ce elimina toxine din corp ar fi trebuit să se simtă mai bine. După 21 de zile organismul se adaptează şi secretă glucoză.
Doamna a ajuns în spital şi, mie, acest fapt îmi arată că organismul dânsei nu luptă. Ceea ce mă îngrijorează.

M-am gândit profund la acest subiect înainte de a lua o hotărâre.
Nu aş fi fericită ca salariul meu să crească în urma unui eveniment tragic.

II

L-am văzut pe domnul Preşedinte Băsescu la televizor. Era întrebat despre doamna învăţătoare Cristiana Anghel.
,, Nu ştiu cine este.,, Posibil să nu îl intereseze orice ştire.
Are treburi mult mai importante de rezolvat şi nu este nicio urmă de ironie în această afirmaţie.
Numai că, marţi 19.10.2010 am îndrăznit să îi trimit şi eu o scrisoare.
În ea după cum bine puteţi citi declar că mă solidarizez cu doamna Anghel. De asemenea puteţi vedea, sunt foarte încântată de tehnologia performantă, fax -urile. Sunt xeroxate ( fotocopiate) paginile trimise. Nu există niciun dubiu asupra conţinutului.

Domnul consilier prezidenţial, cel care a primit fax-ul de la mine, a considerat că nu merită să amintească de el.
S-ar putea să îl fi aruncat chiar la coşul de gunoi.

La câţi români mor zilnic România, ce valoare are un simplu fax de la o persoană necunoscută ?

Publicat în Fără categorie

Cum au reacţionat autorităţile !

Cu ce poate să mă ajute Diana?
Colegilor mei le-am spus încă de marţi dimineaţa că s-ar putea să declar greva foamei. S-au arătat sceptici în privinţa rezultatelor, ceva foarte normal ţinând cont de afirmaţiile domnului Videanu.

În scris, încă de marţi 19.10.2010, am anunţat Preşedinţia României, domnul preşedinte ne-a promis o justiţie dreaptă, iar ieri 21.10.2010, am reuşit să trimit prin fax o a doua adresă către Prefectura Prahova. Tot ieri, cu confirmare de primire, am înştiinţat Spitalul Orăşenesc Vălenii de Munte.

Că au primit faxul şi au aflat de gestul meu mi-am dat seama din reacţia, cel puţin ciudată, a doamnei directoare Anişoara Alexe care i-a cerut astăzi , 22.10.2010, profesoarei coordonatoare Diana Matei să facă presiuni asupra mea ca să -i dau o declaraţie în scris că am declarat greva foamei.

Mi-e foarte dragă Diana şi, pentru că am văzut-o speriată, i-am făcut acest hatâr.

Deocamdată nu am adus niciun prejudiciu învăţământului eu desfăşurându-mi toate orele de curs, ba, chiar am făcut şi pregătire suplimentară cu elevii la şcoală. Matematică.

Publicat în Fără categorie

A patra zi de grevă a foamei

Marţi 19.10.2010 am declarat oficial greva foamei ca gest de solidaritate cu doamna învăţătoare Anghel.
Miercuri 20.10.2010 am mers la medicul de familie.
Am 62 kg şi tensiunea era ceva cu 13 şi nu mai ştiu cât.
Azi noapte m-am trezit din somn şi mă simţeam tare obosită.
Promit să nu mă m-ai panichez şi să gestionez mai bine această grevă.

Înainte de grevă, când mai speram că există dreptate

Publicat în Fără categorie