După doi ani şi jumătate un procuror recunoaşte falsul intelectual! Oare pentru că s-a prescris penal ?


După mai bine de doi ani de când mă chinuiesc să dovedesc nişte falsuri intelectuale, zic falsuri pentru că este vorba de mai multe înscrisuri oficiale semnate de mai multe persoane, în sfârşit astăzi am primit o rezoluţie care atestă această infracţiune. Ceea ce credeam că o să fie floare la ureche a fost de fapt o muncă de Sisif. Cred că nici un avocat nu ar fi avut răbdarea şi tenacitatea mea de a încerca să îi lovească din mai multe flancuri.
Am primit o rezoluţie care atestă faptul că am avut dreptate şi mă întreb : să fie domnul Prim Procuror Stasie Eduard mai integru decât ceilalţi procurori sau, după ce au tergiversat investigaţiile până au fost siguri că se prescrie fapta, şi-au zis că dacă recunosc un fals intelectual nu se face gaură în cer şi, oricum, Gheorghe Matei fost inspector general şcolar nu mai păţeşte nimic ?

Publicat în Fără categorie

Un gând despre „După doi ani şi jumătate un procuror recunoaşte falsul intelectual! Oare pentru că s-a prescris penal ?

Lasă un răspuns

