Oricum, Poliţia Română nu îşi face datoria

Amână judecarea cauzei la data de 16 august 2010 Complet 2 F 2010De două zile asistăm la o nouă ofensivă a opoziţiei. Este întoarsă pe toate părţile decizia preşedintelui Băsescu de a renunţa la serviciile Poliţiei Române.Toţi cei care apar la televiziunile mogulilor, absolut dezinteresat, ne explică cât de ilegală decizia domnului preşedinte.

În 18.11.2008, când era programată intrarea tuturor sindicaliştilor din învăţământ în grevă generală, cu toate că am fost luată prin surprindere de faptul că, în mod nejustificat, s-a renunţat la protestul instituţional eu am intrat în greva foamei.

Contactând o jurnalistă, aceasta mi-a propus, pentru ca să se deplaseze din capitală şi să îmi ia un interviu, să merg în faţa primăriei oraşului Vălenii de Munte şi să mă fotografiez cu un carton pe piept pe care să scrie greva foamei. Am meditat îndelung. Am riscat, ca presa să nu-mi ia în consideraţie protestul meu, decât să mă expun în piaţa publică şi să aduc prin eventuale situaţii dezonorante ce ar fi putut să apară prejudicii imaginii mele de dascăl.

Am făcut greva foamei acasă şi, cum era de aşteptat, nimeni nu m-a luat în seamă.
Am povestit acest episod pentru a-mi motiva punctul de vedere pe care îl am în legătură cu atitudinea poliţiştilor în timpul manifestaţiei de vineri.

Poliţiştii nu aveau dreptul să se manifeste precum nişte bugetari oarecare.

,,Amână judecarea cauzei la data de 16 august 2010 Complet 2 F 2010, pentru când se vor cita intimaţii care nu au termen în cunostinta, intimata Pana Doina Adriana prin afisare la Consiliul Local al sectorului 1 Bucuresti, prin afisare la usa instantei si prin afisare la Consiliul Local al sectorului 1 Bucuresti. Se efectueaza adresa catre Ministerul Educatiei Cercetarii Tineretului si Sportului Bucuresti , pentru a comunica instantei datele de stare civila, inclusiv domiciliul intimatei Pana Doina Adriana, care în data de 27 februarie 2009 a semnat în calitate de secretar de stat adresa nr. 15108. Fata de faptul ca procesul verbal de la fila 13 dosarul instantei nu este semnat de grefierul arhivar, dispune ca cel ce a întocmit acest proces verbal sa-l semneze , daca cele consemnate sunt reale. Pronunţată în şedinţa publică astăzi 15 iulie 2010

Încheiere
16/08/2010
Constatând că intimata Pană Adriana Doina nu a fost citată si la domiciliul din cartea de identitate, apreciază nelegal îndeplinită procedura de citare cu aceasta Acordă termen la data de 23 septembrie 2010 ,Complet 6 F , termen pentru când se citează intimatii, intimata Pană Adriana Doina la ambele adrese. Amânat ”

Dacă intraţi pe site-ul Judecătoriei Vălenii de Munte şi căutaţi Dos. 1416/331/2010 o să puteţi citi că doamna Adriana Doina Pană, fost secretar de stat de la MECT nu a fost citată la domiciliu. De ce? Poliţia nu a aflat adresa acesteia. Cine ar fi trebuit să o facă ? Poate Interpolul este mai eficient.

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

