Domnule Alupei, mai bine rămâneţi la E-uri !

Dumineca trecută, l-am văzut pe domnul Silviu Alupei într-o postură inedită.
Înspăimântat fiind, ne-a povestit amănunte din viaţa dânsului, ce trai auster duce, cum nu-şi poate permite să se mute într-un apartament de trei camere deşi are trei copii şi stă destul de înghesuit împreună cu familia sa. Punctul culminant mi s-a părut că l-a atins când, s-a ridicat în picioare şi ne-a arătat că unul din cele cinci sacouri pe care le deţine, are un defect şi că datorită acestui fapt a putut să îşi permită să îl cumpere la preţ redus.

Am fost convinsă de faptul că nu minte şi pentru că omul, într-adevăr speriat, ne-a vorbit despre credinţa lui în Dumnezeu şi despre încrederea pe care o are în justiţia dreaptă a Sa.

Pentru că şi eu cred că Dumnezeu face întotdeauna dreptate, ştie El când şi cum, nu exclud posibilitatea ca eu să nu fi fost îndeajuns de obiectivă în ceea ce îl priveşte pe domnul Silviu Alupei.

Cum nu îmi pare niciodată rău când acord încrederea mea cuiva, nici acum nu regret ce am scris despre domnul Alupei şi anume că, dânsul ar fi adevărata ţintă. Nu a politicului ci, a celor care sunt afectaţi economic de anchetele despre E-uri a domnului Alupei.

L-au arestat pe S OV.

L-am văzut pe jurnalistul Alupei afirmând că nu trebuie arestat un patron de presă cu toate că, sunt convinsă că a înţeles şi dânsul, acesta a fost arestat din cu totul alte motive.

Mă întreb: oare sărăcia să fie motivul pentru care rar mai întâlnim conştiinţă profesională la ziarişti?

P.S.
,,Care este motivul real al revoltei tonomatelor VVP? Hmmm…Surse din rândul jurnaliştilor Realitatea TV afirmă că acela care va reuşi să fie mai convingător în încercarea sa de a influenţa justiţia va fi recompensat cu 100.000 de euro! Atât a pus Vîntu, la bătaie, pentru tonomatul nr.1 al asociaţiei VVP. Vom afla, zilele următoare, cine a câştigat premiul.,,

Citeşte mai mult: http://badeadan.blogspot.com/2010/09/interceptari-din-dosarul-nicolae-popa.html#ixzz0z8CG6cgi

Update: completări la lista argaţilor de serviciu ai lui SOV

Publicat în Fără categorie

Lasă un răspuns

